Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Situatie: ik heb een windows mobile telefoon (samsung SGH I 780) met gmail. Deze heb ik ingesteld op IMAP, zodat het ook prettig werkt met mijn outlook express.

Wat ik echter wil is dat op mijn telefoon niet alle e-mail voor altijd bewaard blijft. Maar als ik e-mail van mijn telefoon verwijder, dan verwijdert deze dat ook in mijn echte inbox. Logisch natuurlijk met imap, maar hoe voorkom ik dit?

Ik wil na bijv. een week gewoon alle email verwijderen, of alle e-mail ouder dan drie dagen, maar alleen op mijn mobiel. Hiermee voorkom ik dat de hele telefoon vol staat met mail en als ik hem eens verlies niet mijn hele geschiedenis op straat ligt.

Maar hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Overstappen van IMAP naar POP?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:14
Met IMAP is het toch juist de bedoeling dat de mail enkel op de server en niet op de client staat?

Je kan toch instellen dat je op je mobiel mail ouder dan 3 dagen gewoon niet meer laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
kwiebus schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:24:
Met IMAP is het toch juist de bedoeling dat de enkel op de server en niet op de client staat?

Je kan toch instellen dat je op je mobiel mail ouder dan 3 dagen gewoon niet meer laat zien?
Volgens mij is dat de truuk. Kom er nu achter dat je onder opties in je mail kan instellen dat als je mail verwijderd, deze wel op de server moet blijven staan :) . Goed verstopt dus, maar het is gevonden bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08 11:59
Ik weet niet welke email provider je hebt, maar mocht je bijv. Gmail hebben dan kun je alle berichten ouder dan 3 dagen handmatig archiveren. Dan komen ze ook niet meer terug op je mobiel, maar zijn ze nog wel doorzoekbaar.