Vandaag heb ik mijn iMac opgestuurd, omdat mijn HDD geluid maakte. Nadat ik met Apple Care gebeld had, moest ik hem naar een Apple reseller brengen. Daar vroegen ze 39,95 voor het opsturen van mijn iMac, omdat ik hem bij de Mediamarkt heb gekocht werd dit door hun kostenloos opgestuurd. Maar op mijn hardeschijf heb ik nog familiefoto's en allerlei andere bestanden. Ik heb dit natuurlijk allemaal gebackupt, maar ik heb het dus niet van de hardeschijf verandert. Nu is mijn vraag, is al mijn data veilig bij Apple? Gaan ze niet door mijn bestanden zitten neuzen? En wat gebeurt er met de hardeschijf nadat er een nieuwe inzit? Hoef ik me zorgen te maken over mijn bestanden die op de hardeschijf zaten, of is Apple zo professioneel om niet in mijn bestanden te gaan zitten rondneuzen. Het is natuurlijk heel erg dom van mij om alles erop te laten staan, maar ik verwacht wel van een premium merk als Apple enige privacy voor de klant.
Ik heb gezocht op het forum en het wereldwijde web, maar ik kon er niets over vinden.
Ik heb gezocht op het forum en het wereldwijde web, maar ik kon er niets over vinden.