Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een pc en een xbox staan, en aan de pc zit een 5.1 speakerset aangesloten de logitech x540.
Nu moest ik steeds de groene jack uit de pc halen en in de male jack van de xbox doen. Maar nu had ik een splitter gekocht, en een male to male kabeltje om het probleem op te lossen. ( de splitter is , male,female,female)
Maar als ik nu het geluid bij de pc aanzet is het volume aanzienlijk gedaald. Als ik de xbox dan aanzet, komt er wel het volle geluid uit de pc. En van de xbox is het geluid constant veel lager.
Hoe kan dit? of hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

dat is om het feit dat je niet zomaar twee audio bronnen op een uitgang/ingang kunt doen.. Je kunt hierbij je xbox , pc en speakerset aardig beschadigen... Mijn advies is ook gelijk stoppen met zo splitter en gewoon je stekker handmatig in en uit steken.. Dit is het veiligst voor beiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan zou je zoiets moeten hebben, anders wordt een gedeelte van het signaal van de ene speler geabsorbeerd door de elektronica in de ander, waardoor het door jou geschetste probleem van het lagere volume ontstaat.

Je zou kunnen zoeken naar een audio switch, 3.5mm switch en dergelijke.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...