Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft een nokia 7210 supernova maar wil niet opstarten, als je hem aanzet krijg je het witte scherm met Nokia erin maar verder gaan ho maar. Na een tijdje gaat wel het Nokia uit je scherm... Koppelen met de PC heeft ook geen zin want hij 'ziet' hem niet. Als ik hem aanzet hoor je wel dat de PC hem ' verbindt' maar na een paar tellen slaat hij vanzelf weer uit.. Beetje jammer, heeft iemand hulp? Merci!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik werk in de Mediamarkt en ik heb dit al menig keer gezien bij Nokia's. Zeer spijtig maar ik zou in de winkel zeggen dat die dan opgestuurd moet worden. Een andere oplossing zou ik niet voor je hebben.

Je kan evt kijken met een andere simkaart wellicht dat die daar een soort sluiting maakt. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar je weet maar nooit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm balen, komt uit n internetwinkel vandaan. Dus dan weer de hele hektiek van terugsturen..Maargoed. Maar even een keer proberen dan. Is dit een fout in de software ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Er is inderdaad een grote kans dat dit een software probleem is, dit heb ik ook al meerdere malen gehad. Is er niet een Nokia Service Point bij jou in de buurt waar je even je software kunt updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je verder zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Heb je al ge-Googled? Ik mis nogal wat eigen inzet in je topicstart.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 04-03-2010 19:21 ]