Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSDNAA download traag

Pagina: 1
Acties:

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-10 08:57
Heb gister me helemaal suf gezocht, en geprobeerd e.d. maar dacht uiteindelijk: kopop! morgen zal hij het wel weer doen....

Het volgende is het geval: momenteel ben ik via MSDN:AA windows 7 pro x64 ana het downloaden, nu wil het feit dat de download gemiddeld rond de 40-45% ineens helemaal naar beneden dropped qua snelheid, de eerste 40% heb ik in zon 15-20 minuten binnen, momenteel (3 uur later) ben ik dus pas op 52%...

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? heb al meerdere malen mijn dns geflushed, maar vind op google ook veel over het aanpassen van de host file, maar de ip's en links die hun geven zijn allemaal US based...

[ Voor 0% gewijzigd door Mopperman op 27-02-2010 14:21 . Reden: typo :o ]

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:32
misschien ligt het niet aan jou, hij ging bij mij ook wel eens langzaam.

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-10 08:57
heb hem net nog eens opnieuw gestart: hij schiet als een speer naar 53% (+/- 15-20 minuten) en daarna zakt het dus in...

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:21
aha, ik ben niet de enige.
Ik had gisteren precies hetzelfde; heb het ook op verschillende computers geprobeerd. Erg storend, gezien mijn RC bijna verlopen is..
Geen oplossing kunnen vinden vooralsnog, kwam op googol hetzelfde tegen als jou.

Verwijderd

Ik heb nu precies hetzelfde, alleen mijn downloads zijn allemaal corrupt! Na een tijdje krijg ik een paar keer 'n error (sdc00400) en dan is het opeens klaar met downloaden (terwijl ik daarvoor pas op 68% zat).

Het mooie is, kan nu geen enkele Windows 7 meer downloaden! :(

Verwijderd

Download de MSDN versie middels usenet of torrent en vraag de licentie via MSDNAA aan?
Zijn volgens mij exact dezelfde versies. een vriend had er ook last van bij MA3D.com. Downloadde de MSDN versie en mailde MA3D.com voor de licentie. Ging prima
Pagina: 1