Heb een "Realtek RTL8168C(P)/8111c(P) family PCI-E Gigabit ethernet NIC (NDIS 6.20)(onboard) in een HP machine maar die wil niet onder W7 pro x64 werken en geeft een foutmelding dat hij niet juist geinstalleerd is, 3 weken proberen en trachten toch drivers te vinden heb ik een driver pakketje gevonden maar die wil hij niet omdat de drivers die geinstaleerd zijn beter zijn, volgens de melding.
Dan maar een andere kaart gekocht een "Intel PWLA8391GT GBit PCI" na overleg met de verkopenden partij, drivers voor W7 pro x64 is geen probleem, helaas het zelfde laken en pak ook intel heeft geen drivers.
Ik werk nu via mijn draadlozen verbinding want die werkt wel met de router.
voor extra infomatie, er hangt nog een x64 vista machine aan de router die perfect werkt.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, terug naar vista is een optie maar wel zonde van mijn legaal aangeschafte W7
Dan maar een andere kaart gekocht een "Intel PWLA8391GT GBit PCI" na overleg met de verkopenden partij, drivers voor W7 pro x64 is geen probleem, helaas het zelfde laken en pak ook intel heeft geen drivers.
Ik werk nu via mijn draadlozen verbinding want die werkt wel met de router.
voor extra infomatie, er hangt nog een x64 vista machine aan de router die perfect werkt.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, terug naar vista is een optie maar wel zonde van mijn legaal aangeschafte W7