newleecher fouten.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
k heb laatst een crash gehad op mijn oude schijf. maar draai ondertussen weer helemaal goed MAAR nu download ik via newsleecher. altijd al gedaan er werkte super. maar nu ik hem opnieuw heb geinstalleerd zeg ie de hele tijd Unable to connect to news.kpnplanet.nl:119 400 news.kpnplanet.nl: Your host connection limit reached - newsmaster@planet.nl?

kan het zijn dat kpn nog steeds me newleecher vasthoud die ik op me vorige OS had staan? of ligt het ergens anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Your host connection limit reached
Open deur: je gaat over het maximaal aantal toegestane connecties met de newsserver heen met een (waarschijnlijk) standaard installatie.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:55
Nou, ik zou daar niet zo zeker van zijn. Ik krijg namelijk precies dezelfde error bij GraBit terwijl dit vorige week nog prima werkte! Dus het kan zijn dat KPN iets verandert heeft aan hun nieuwsservice of dat er een fout bij KPN is.

@Appel2345

Dat zou het wel verklaren ja :P

[ Voor 11% gewijzigd door GrandDestroyer op 27-02-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 14:04

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

*kuck* Nieuwsserver KPN downNieuwsserver KPN down? *kuch*

[ Voor 3% gewijzigd door Khatarian op 27-02-2010 13:43 ]

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb newsleecher opnieuw ingesteld en me router gereset en nu doet ie het weer :D en dat kpn down is is van vorig jaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24

job

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:30:
en dat kpn down is is van vorig jaar.....
Nope, kijk eens wat beter. Er was daar gewoon een storing de afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aha,

Maar net downloade die maar op halve snelheid en nu zit ie weer te kloten :S

terwijl ik dinsdag nog heel wat binnen heb gehaald ( geen download limit) en vanochtend nog een heel klein programmatje

ff wachten daar maar en kijken wat ie doet!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Zelfde probleem hier. Jojoo't een beetje tussen 2 en 3 connecties, en geen van de connecties haalt de maximale snelheid. Met 3 connecties komt 'ie net tot 700 KB/s. Dat moet normaal gewoon 1MB/s zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ondertussen weer normale verbinden? bij mij is tie nog steeds erg instabiel en af en toe kapotte downloads :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ferret schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:19:
Nu staat dit op de kpn site:

Storing Nieuwsgroepen

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden bij gebruik van onze dienst Nieuwsgroepen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2010-03-01 11:25 Eindtijd: onbekend

Afwachten maar....

edit/ Ik heb maar even een maandje een payserver genomen...

Hoi!

Pagina: 1