Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Prijsgeschiedenisgrafiek voor wenslijsten

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Weer een kortje, jullie mogen hem meenemen wat mij betreft. Op zich zal er wel een hoop devtijd in gaan zitten, dat vermoed ik bij deze request bij voorbaat al, maar desondanks lijkt het me wel een nuttige. Nu staat er wel een totaal aangegeven maar ik vind het persoonlijk erg handig om over een iets langere termijn te kunnen kijken naar de prijsontwikkeling van een bepaalde set. Of het nu goedkoper wordt of duurder, etc. Meningen zijn zoals altijd welkom ;)

Edit: even een kleine toevoeging. Het hoeft niet allemaal zo ongelofelijk ingewikkeld te zijn. Ik stel voor: de grafiek start bij de datum waarop hij is aangemaakt en bevat een enkel lijntje met de totaalprijs. Deze wordt 1x per dag gecheckt en bijgewerkt (bijvoorbeeld, ik weet niet precies hoe vaak het gebeurt met producten in de PW) en dan weergegeven. Daarbij op de Y-as de min en de max van de prijzen.

[ Voor 30% gewijzigd door Jejking op 27-02-2010 13:42 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Nice to have, maar zoals je zelf al aangeeft kost dit toch wel aardig wat devtijd; imo teveel ten opzichte van het mogelijke nut, dus een wontfix atm.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.