Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerder heb ik al eens een topic geplaatst op Tweakers met foto locatie tips voor mensen een citytrip plannen naar Barcelona. Dit omdat de meeste reisgidsen de "standaard" plekken laten zien en niet de andere, met name architectonisch, interessante dingen.

Mijn blog is geschreven in het Engels omdat ik een grote doelgroep wil aanschrijven, en omdat de meeste Nederlanders die een citytrip organiseren toch wel een mondje Engels spreken ;)

Met dit blog probeer ik met behulp van mijn foto's en aanvullende info zoals: architect, website, transport die plekken te laten zien die ook interessant kunnen zijn in Barcelona.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

http://photobcn.wordpress.com/

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4068/4392034038_42197a2303_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk initiatief!
Ik schrijf zelf ook altijd reisverslagen van de wat verdere reizen.
Ben zelf 2 jaar terug in BCN geweest, inderdaad veel bekeken dat uit de toeristengids komt.

Informatie die jij wil gaan delen met de rest van de wereld spreekt mij in iedergeval wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het compliment!

Ik heb nog een heleboel foto's in mijn Flickr stream staan die nog geplaatst moeten worden, en stukje bij beetje zal ik ook informatie toevoegen en dan niet alleen locatie, maar ook fotografie gerelateerd met "mini tutorials" of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat je er van gaat maken!
Heb op mijn eigen site ook een tour door 'mijn' stad staan, echter moet ik daar nog steeds eens een mooiere structuur bij maken en wat foto's bij plaatsen. Jouw idee is erg leuk en wellicht het overwegen waard om ook te gaan doen! (Zeker nu het zomer wordt, dan wordt het weer aantrekkelijker om erop uit te gaan met de camera).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg jij die metro stations zo leeg? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:55
Dit is een enorm tof idee, en komt precies op tijd, aangezien ik over 3 maanden naar Barcelona ga. Ik ga het zeker volgen allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:02:
Hoe krijg jij die metro stations zo leeg? :D
Geen idee, ik ga op "normale" tijden naar een station, en dan wacht ik meestal heel eventjes tot de mensen voorbij gelopen zijn.
Pagina: 1