Ik heb afgelopen week een nieuwe iPod Touch 3e generatie gekocht.Hij werkt prima, maar als de iPod op standby/uit staat, komt er een (zachte) hoge fluittoon uit
. Als ik hem gebruik hoor ik geen fluittoon. Weet iemand wat dit is en of het te fixen is, of moet ik hem gewoon terugbrengen? m.v.g
Als het na een update nog steeds niet is verholpen zou ik gelijk naar de winkel terug gaan. Hoe eerder hoe beter IMHO.
Dat lijkt me inderdaad ook een garantiekwestie
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zijn er nog meer mensen die zoiets hebben (gehad)?
En weet iemand of ik dan gewoon een nieuwe kan eisen, of dat ik moet wachten op reparatie? (Gekocht bij Dynabyte)
Ik dacht zelf dat het misschien om een lekkende condensator gaat, want dat komt bij pc's ook wel voor, dat ze dan gaan piepen. Of is dit een hele domme gedachte?
Het geluid is trouwens heel zacht, zeg maar een beetje hoorbaar in een stille ruimte, duidelijk hoorbaar als je hem dicht bij je oor houdt. Het klinkt alsof er iets leegloopt, en dat dat een fluittoon veroorzaakt.
En weet iemand of ik dan gewoon een nieuwe kan eisen, of dat ik moet wachten op reparatie? (Gekocht bij Dynabyte)
Ik dacht zelf dat het misschien om een lekkende condensator gaat, want dat komt bij pc's ook wel voor, dat ze dan gaan piepen. Of is dit een hele domme gedachte?
Het geluid is trouwens heel zacht, zeg maar een beetje hoorbaar in een stille ruimte, duidelijk hoorbaar als je hem dicht bij je oor houdt. Het klinkt alsof er iets leegloopt, en dat dat een fluittoon veroorzaakt.
[ Voor 110% gewijzigd door Oentje13 op 27-02-2010 23:01 ]
Lekkende condensator zou het best wel kunnen zijn. Je brengt hem gewoon terug en krijgt volgens mij een nieuwe, aangezien het binnen 14 dagen is (DOA).
Binnen 8 staat er op het garantiebewijs, maar ja ik heb hem afgelopen woensdag gekocht, ga er morgenochtend naar toe, dus das binnen 8 dagen. Ik heb hem wel gebruikt, maar ik heb hem al weer gereset, dus ik hoop dat ze daar geen probleem van maken. Op de site van Dynabyte staat dat ik ook ,als ik hem binnen 6 maanden terug breng met een defect, de keuze heb tussen kosteloze reparatie, of een nieuwe. Ik kies dan gewoon voor een nieuwe...
[ Voor 9% gewijzigd door Oentje13 op 28-02-2010 14:32 ]
Vanochtend ben ik bij de Dynabyte geweest. Toen ik zei dat hij piepte kreeg ik gelijk een nieuwe mee. Prima service dus!
Pagina: 1