Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Eerder al doken demo's op van Symbian ^3. Er zijn nu ook weer een aantal video's van Symbian ^4 opgedoken.

(bron: phonearena)

Ziet er beter uit dan Apple toch? Wat vinden jullie er van?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 23:00 ]

Verwijderd

Ontopic aub. Dit voegt niets toe.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 28-02-2010 17:12 ]

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 21:57
Ik heb nu een N900 met Maemo, en vooral het homescreen ziet er heel erg hetzelfde uit. Het werkt prima en is in ieder geval een heel stuk beter dan S60.

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwere demo Symbian ^3 verschenen:

Verwijderd

Wekko306 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:17:
Ik heb nu een N900 met Maemo, en vooral het homescreen ziet er heel erg hetzelfde uit. Het werkt prima en is in ieder geval een heel stuk beter dan S60.
Ik dacht precies hetzelfde. De homescreens zijn gewoon hetzelfde als Maemo (nu al heeft). Werkt geweldig, je kunt er alles op kwijt, widgets, bookmarks van de browser, snelkoppelingen naar programma's, contactpersonen, mediaspeler, agenda, rss feeds, etc. en je kunt het helemaal zelf indelen. Wel mooi dus dat Symbian dat nu ook krijgt dus. En hopelijk zijn de Widgets een beetje portable tussen Symbian en Meamo (dankzij Qt).
Die Symbian^3 homescreens zien er echt heel erg ouderwets uit, beetje gebonden zijn aan die grid-layout.