Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Administrator rechten

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens,

Ik zit met een probleem: ik heb laatst UltraVNC geïnstalleerd, en getest op een andere computer thuis.
Alles werkt fijn :) , maar toen besefte ik dat ik een portable versie van UltraVNC Viewer nodig had, omdat ik graag vanaf school mijn computer thuis wil besturen. :P Deze heb ik ook wel gevonden, maar om het uit te voeren heb ik administrator rechten nodig, en die heb ik op school niet. 8)7 Is er een manier om dit te omzeilen? O-)

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Dan nog kom je op school waarschijnlijk niet door de (uitgaande) firewall heen.
Je zou het wel kunnen proberen met een dienst zoals www.logmein.com

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:44

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:33:
maar om het uit te voeren heb ik administrator rechten nodig, en die heb ik op school niet. 8)7 Is er een manier om dit te omzeilen? O-)
Dat het niet mag of kan, dat heeft een reden. Plenty manieren om het te omzeilen, wellicht. Maar daarvoor is dit forum niet geschikt. :)

Alles kan stuk.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

vncviewer is portable en heeft niks extra nodig
en kun je as-is gebruiken. Ja gewoon die je al op je pc hebt

als je die al niet kunt runnen kun je de rest van de programma's ook wel vergeten

[ Voor 67% gewijzigd door Fish op 26-02-2010 22:43 ]

Iperf

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik kan me niet voorstellen dat je adminrechten nodig hebt om een vnc viewer te starten hoor ;)

Mits er niet allerlei enge software restriction policies actief zijn, that is.

[ Voor 33% gewijzigd door spone op 26-02-2010 22:44 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Normaal gezien zijn er inderdaad geen adminrechten nodig om VNC uit te voeren. Wel voor de installer, maar je kan gewoon een client zoals TightVNC nemen.

• brianb
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-03-2023
Pak gewoon Teamviewer... werkt ideaal en gaat overal door heen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen,

je hebt wel echt administrator rechten nodig om de VNC Viewer portable uit te voeren. Dat met de firewall zou best kunnen, maar ik dacht dat de firewall alleen impact heeft op inkomende verbindingen?

Zoiets als teamviewer is ook nog wel een slimme optie ja, maar eerst even kijken of hier een oplossing voor is.

Verwijderd

Kijk anders hier even rond, naar mijn mening een van de betere oplossingen: www.logmein.com

-edit, was al gezegd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 23:01 ]

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

er niet een speciale aparte vncviewer portable.
ze zijn voor zover ik weet allemaal portable. en een domme exe.

je hebt denk ik een instalatie versie te pakken. (vertel eens welke je precies hebt gevonden)
maar ga gewoon naar de winvnc directory op je pc thuis, copieer vncviewer.exe en start die op de andere lokatie

Iperf

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
net als wat eerder ook gemeld is werkt logmein goed.
dit omdat het niet een los programma op de pc is maar wordt ingeladen in de browser.
accountje aanmaken daar client op je eigen pc en klaar ben je

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hou er echter rekening mee dat systeembeheer niet zo gecharmeerd is van dergelijke applicaties (en terecht imo). Check dus eerst met ze wat wel en niet mag op het schoolnetwerk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

btw, winvnc heeft naast de exe. ook standaard een java client ;) normaliter te bereiken op poort 5800. mits niet disabled

Iperf

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

We gaan je hier niet helpen met het omzeilen van beveiligingen. Als je administrator rechten wilt op je school-pc moet je maar systeembeheer gaan lastig vallen. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.