Nu ook zonder stropdas
tss... jij post iets om 0:00 en je verwacht dat je binnen 20 minuten een reactie hebt???
Maar goed, zover ik weet is de Asus CUSL2-C wel een goed (oc) mobo
Maar goed, zover ik weet is de Asus CUSL2-C wel een goed (oc) mobo
Tss...
en die durft dat onder zijn naam te zetten:)
Nu ook zonder stropdas
Met een Asus CUV4X kan ik pIII 700 netjes op 940 laten draaien. Wil je dat weten?
Uhm ja?Op donderdag 08 maart 2001 01:56 schreef Hagar het volgende:
Tss...
Betekent nog niet dat ik de hele tijd om GoT zit
Zit zelf met PIII-700@933 (als ik m'n ene DIMM eruihaal:() op een CUBX. BX blijft mooi maar heeft z'n beste tijd wel gehad.
Slot 1 of FC-PGA?
Slot 1 heb je maar een serieuze optie, die ABIT Sl1 i815 mobo (shit naam vergeten)
FC-PGA zat goede. ASUS is altijd topkwaliteit, maar voor OC-en mist het de per MHz instelbare FSB. ABIT heeft een paar leuke (SA6-R), maar die zijn niet zo legendarisch als hun BX modellen. MSI heeft een paar leuke. VIA ApolloPro133 en i815 ontlopen elkaar qua OC-baarheid niet echt, en de Intel chipset is efficienter.
Slot 1 of FC-PGA?
Slot 1 heb je maar een serieuze optie, die ABIT Sl1 i815 mobo (shit naam vergeten)
FC-PGA zat goede. ASUS is altijd topkwaliteit, maar voor OC-en mist het de per MHz instelbare FSB. ABIT heeft een paar leuke (SA6-R), maar die zijn niet zo legendarisch als hun BX modellen. MSI heeft een paar leuke. VIA ApolloPro133 en i815 ontlopen elkaar qua OC-baarheid niet echt, en de Intel chipset is efficienter.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1