Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinks
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-08 10:54
Vandaag heb ik mijn laptop vaio in ontvangs mogen nemen.
Vol enthousiasme begon ik aan de installatie. Maar tegen het eind van de installatie ging hij per ongeluk dicht. Na opendoen en de powerknop weer ingedrukt te hebben, gaf hij aan:
windows could not complete the installation. To install windows ons this computer, restart the installation.
als ik hem restart begint hij weer met installing for setup is preparing your computer for first use. En hij komt tot de administrator inlog gedeelte. Maar daar geeft hij aan dat ik niet in kan loggen als administrator.
Ik kan wel bij taskmanager komen en msconfig opstarten.
Met andere woorden ik lijk wel overal bij te kunnen komen.

Het is een Sony Vaio VPC-Y11S1E/S. Ofwel geen optisch station. Hij zou dus maar een keer windows 7 installeren. En ook andere software van sony waar ik gebruik van wilde maken.

Weet iemand hoe ik de volledige installatie kan voltooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

contact opnemen met Sony? Kijk of er een Recovery Partitie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinks
Ja ik heb al een mailtje gestuurd naar sony en naar chear waar ik em vandaan heb.
Maar het is nu natuurlijk net weekend. En ik sta natuurlijk te springen om mijn nieuwe laptop te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:08
Je kan proberen,
voordat het Vaio scherm opstart F10 intoetsen en de recovery starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

van de Vaio site :)
ASSIST-knop

Door op de ASSIST-knop aan de voorkant van uw notebook te drukken hebt u direct toegang tot VAIO Care. Met deze krachtige, nieuwe software kunt u uw VAIO onderhouden en problemen analyseren en oplossen. Een snelle en gemakkelijke manier om te zorgen dat uw computer optimale prestaties blifjt leveren.
Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinks
assist werkt pas als alles is geinstalleerd.

Ik kan wel bij de system configuration komen omdat ik via taskmanager msconfig kan opstarten. Maar ik weet niet als ik daarmee zo opnieuw kan opstarten dat hij de installatie af maakt.

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinks
binbero schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:05:
Je kan proberen,
voordat het Vaio scherm opstart F10 intoetsen en de recovery starten.
het lijkt dat dit inderdaad de beste oplossing is. Het is niet gelukt om de installatie te voltooien dus nu alles opnieuw proberen.

BEdankt voor de tip!
Pagina: 1