Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Gallery 3.11 minor tweaks suggesties

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Screenshot van de vernieuwde gallery, eronder eventuele puntjes voor verbetering:
Profiel PW 3.11 screenshot

• De uitlijning bij 'abonnement' bij (voormalig full) abonnees gaat niet helemaal lekker, lijntjes verspringen met de linkerkant.
Karma en usericon Productreview • Bij forumberichten de karmascorepositie hier aan vasthangen, met een linkje net als [gallery] views clickbaar??
• DM niet beschikbaar, neerzetten Direct Message uitgeschakeld/niet beschikbaar
• Veel opleidingen ingevuld, myReact geen vertical-align: middle (zie hier, staat ie bovenin)
• Hoezo het **K karma rechts van usericon en niet net als bij een productreview >>>
• De profielfoto het randje wat er voor PW 3.11 omheen zat terug
• De profielfoto in de sidebar kan nu maximaal 240px breed zijn, dit ook toestaan?
• Bij een lege naam wordt er niets ingevuld, ook een streepje neerzetten zoals bij 'geen ICQ' en 'geen DM'

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-11 21:42
Wiethoofd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:38:
Screenshot van de vernieuwde gallery, eronder eventuele puntjes voor verbetering:

• De uitlijning bij 'abonnement' bij (voormalig full) abonnees gaat niet helemaal lekker, lijntjes verspringen met de linkerkant.
[afbeelding] • Bij forumberichten de karmascorepositie hier aan vasthangen, met een linkje net als [gallery] views clickbaar??
DM niet beschikbaar, neerzetten Direct Message uitgeschakeld/niet beschikbaar
• Veel opleidingen ingevuld, myReact geen vertical-align: middle (zie hier, staat ie bovenin)
Hoezo het **K karma rechts van usericon en niet net als bij een productreview >>>
• De profielfoto het randje wat er voor PW 3.11 omheen zat terug
• De profielfoto in de sidebar kan nu maximaal 240px breed zijn, dit ook toestaan?
• Bij een lege naam wordt er niets ingevuld, ook een streepje neerzetten zoals bij 'geen ICQ' en 'geen DM'
Met de twee vetgedrukte punten ben ik het wel eens, sowieso lijkt het me wel handig als er iets zou staan als 'DM niet beschikbaar' als deze persoon dat niet aan heeft staan, en ik denk dat dat tweede puntje ook wel mooi zou staan, iig mooier dan wat er nu is.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Karma tonen onder de usericon creeërt nog meer loze witruimte tussen titel en tabs terwijl er al genoeg witruimte is. De meeste andere puntjes kan ik me wel in vinden.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Femme schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:52:
Karma tonen onder de usericon creeërt nog meer loze witruimte tussen titel en tabs terwijl er al genoeg witruimte is.
Misschien dan de huidige tekst enters mee te geven, dus:
Geregistreerd op 19 juli 2007
Laatste wijziging 26 februari 2010
My.Tweakers.net Bannervrij + E-mail-abonnee!
Waar dit nu op enkele regel staat

Misschien daar iets meer info neerzetten, bijvoorbeeld hoeveel foto's in het fotoalbum, x aantal inventarissen etc.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 18:08

Matis

Rubber Rocket

Ik weet niet of ik hier een eigen voorstel aan toe mag voegen of dat ik er een nieuw topic voor moet openen, maar ik zal het gewoon opperen;

In de gallery staat bij alle statistieken de ranking vermeld, behalve bij die van het totaal aantal forumposts.

Bestaat er een mogelijkheid om deze ranking toe te voegen (vanuit de Kees Top 500 ofzo)?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Matis schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:02:
In de gallery staat bij alle statistieken de ranking vermeld, behalve bij die van het totaal aantal forumposts.
Wiethoofd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:38:
• Bij forumberichten de karmascorepositie hier aan vasthangen, met een linkje net als [gallery] views clickbaar??
:>

Die Kees 500 is 'maar' een 500 (en atm stuk), mijn suggestie werkt voor iedereen zodra je op het forum gepost hebt.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 18:08

Matis

Rubber Rocket

:z

Goedzo :p

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:59
MY TNET screenshotDM @self screenshot
BUG:
Waarschijnlijk staat op ieders persoonlijke MyTNET dat lege DM regeltje, want je mag jezelf niet DMen. Suf tot op het irritante af, en roekeloze milieuvervuiling :o (iets met bits en stroom).

FEAT:
Parse lege ICQ en Homepage niet. Voor layout consistentie bij deze request: Zet MyReact onder E-mailadres.

[ Voor 8% gewijzigd door Barleone op 16-11-2010 01:53 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Pagina: 1