extra boxen voor Sony stereo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een stereo de Sony CMT-CP1, en ik heb er twee orginele boxen op aangesloten maar ik heb nog twee speakers thuis liggen die wil ik ook op de stereo aansluiten.Maar er zitten vier kanalen op 2 zwarte en 2 rode en daar moeten de orginele speakers in. Ik kan wel alle vier die speakers op de stereo aansluiten maar ik heb van iemand gehoord dat dan de kanalen kapot kunnen gaan. Moet ik nog een extra versterker met vier kanalen kopen en op de versterker aansluiten die ik al heb. Of moet ik een nieuwe versterker kopen met 8 kanalen.

alvast bedankt
groetjes Job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 00:58
ik zou het niet doen, je kunt beter een redelijke surround reciever kopen, dan kun je ze bijvoorbeeld voor surround gebruiken, of voor stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Waarom wil je 4 luidsprekers aansluiten? Ik vraag me af of het er op vooruit zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PHiXioN schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:18:
Waarom wil je 4 luidsprekers aansluiten? Ik vraag me af of het er op vooruit zal gaan.
voor surround sound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Surround krijg je er niet mee, de speakers doen gewoon allemaal hetzelfde (dwz, 2x links, 2x rechts.)

Verder werkt twee speakers aan een uitgang prima hoor, ik heb dat al ettelijke jaren zo hier en mijn stereo komt uit 1995. (That said, mischien zijn nieuwe goedkoper gemaakt en kunnen ze er niet tegen :P)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:57:
[...]Surround krijg je er niet mee, de speakers doen gewoon allemaal hetzelfde (dwz, 2x links, 2x rechts.)

Verder werkt twee speakers aan een uitgang prima hoor, ik heb dat al ettelijke jaren zo hier en mijn stereo komt uit 1995. (That said, mischien zijn nieuwe goedkoper gemaakt en kunnen ze er niet tegen :P)
Als ik twee speakers op twee kanalen aansluiten word het geluid bij mij een stuk minder maar waarschijnlijk krijg ik een gratis versterker met 8 kanalen

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 27-02-2010 16:59 ]

Pagina: 1