Beste tweakers,
Ik ben al een tijdje in pricewatch aan het kijken voor een basic laptop. Mijn interesse gaat uit naar de HP Compaq 615.
Deze dus :HP Compaq 615 (VC283EA)
Nu is er dus ook nog een ander type: HP Compaq 615 QL-66 (VQ629EA)
Voor mij zijn er dus een paar verschillen:
- de prijs (alhoewel minimaal)
- de processor: is er verschil tussen een athlon x2 QL66 en de Atlon x2 QL66/M320 (volgens de website van AMD wel, is een andere familie)
- De behuizing. De VQ629EA heeft volgens tweakers een HP pro-book behuizing, maar twijfel hier erg aan, want kan bij geen enkele shop een foto vinden, dan behalve bij Databyte. Die tevens ook aangeeft dat het model over een 320 Gb HD heeft ipv een 160Gb
- Bij de VQ629EA is niet bekend welke GPU er in zit of er een express-slot aanwezig is.
Ik heb me al suf gezocht op het internet, HP gemaild, maar kan geen duidelijk vinden.
Iemand een helder idee of ingeving die uitsluitsel geeft?
Weet iemand waar de leters VQ, VC, FG, NX etc voor staan of wat het betekend?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
Ik ben al een tijdje in pricewatch aan het kijken voor een basic laptop. Mijn interesse gaat uit naar de HP Compaq 615.
Deze dus :HP Compaq 615 (VC283EA)
Nu is er dus ook nog een ander type: HP Compaq 615 QL-66 (VQ629EA)
Voor mij zijn er dus een paar verschillen:
- de prijs (alhoewel minimaal)
- de processor: is er verschil tussen een athlon x2 QL66 en de Atlon x2 QL66/M320 (volgens de website van AMD wel, is een andere familie)
- De behuizing. De VQ629EA heeft volgens tweakers een HP pro-book behuizing, maar twijfel hier erg aan, want kan bij geen enkele shop een foto vinden, dan behalve bij Databyte. Die tevens ook aangeeft dat het model over een 320 Gb HD heeft ipv een 160Gb
- Bij de VQ629EA is niet bekend welke GPU er in zit of er een express-slot aanwezig is.
Ik heb me al suf gezocht op het internet, HP gemaild, maar kan geen duidelijk vinden.
Iemand een helder idee of ingeving die uitsluitsel geeft?
Weet iemand waar de leters VQ, VC, FG, NX etc voor staan of wat het betekend?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
[ Voor 3% gewijzigd door Askjeeves op 26-02-2010 18:19 ]