Hey allemaal,
Ik zit met een klein probleem betreffende de automatische backup van mijn Ubuntu LAMP (testserver). Ik gebruik het volgende script (backup.sh):
Als ik nu 'sudo /var/www/backup.sh' draai, krijg ik een rar met de volledige schijfinhoud. Nu wil ik dat dit automatisch gebeurd dus heb dit in 'sudo crontab -e' gezet:
Deze rar's die hieruit voortkomen zijn echter maar zo'n 80kb groot ipv 20gb zoals hij zou moeten zijn. Deze rar bevat dan alleen een paar losse files en beginselen van de home-map etc.
Weet iemand misschien hoe dit kan en hoe ik dit op kan lossen?
Ik zit met een klein probleem betreffende de automatische backup van mijn Ubuntu LAMP (testserver). Ik gebruik het volgende script (backup.sh):
code:
1
2
3
| NOW=$(date +"%d-%m-%Y") tar cvpzf "/var/www/b/backup/$NOW.backup.tgz" --exclude=/proc --exclude=/lost+found --exclude=/var/www/b/backup --exclude=/var/www/m/movies --exclude=/mnt --exclude=/sys / chmod -R 777 "/var/www/b/backup/$NOW.backup.tgz" |
Als ik nu 'sudo /var/www/backup.sh' draai, krijg ik een rar met de volledige schijfinhoud. Nu wil ik dat dit automatisch gebeurd dus heb dit in 'sudo crontab -e' gezet:
code:
1
| 0 0 * * * /var/www/backup.sh |
Deze rar's die hieruit voortkomen zijn echter maar zo'n 80kb groot ipv 20gb zoals hij zou moeten zijn. Deze rar bevat dan alleen een paar losse files en beginselen van de home-map etc.
Weet iemand misschien hoe dit kan en hoe ik dit op kan lossen?
-- All science is either physics or stamp collecting