De informatie die jullie voor TransmissionBT weergeven doet mijns inziens geen recht aan de ruime toepasbaarheid van het product. Wellicht ga ik er onterecht vanuit dat jullie een database bijhouden met informatie over meuk.....
Hopelijk helpt mijn reactie om de veelzijdigheid van Transmission wat beter voor het voetlicht te brengen!
Helaas wordt geen melding gemaakt van het feit dat deze software ook beschikbaar is voor allerlei networked-media-players, NASsesn en andere storage bevattende embedded systemen en daarbij ook nog eens verscheidene user-interfaces heeft.
De screenshot hier is de OS/X Mac user-interface, maar er zijn ook user-interfaces voor
* qt
* gtk
* web-browser (met een transmission-daemon als service)
* Terminal
* .Net, FreePascal, iPhone en Symbian clients voor de daemon als add-ons
De add-on clients kunnen een Transmission-Daemon die als service draait kan beheren. Er wordt ook gewerkt aan een volledige 'port' van Transmission naar windows maar imho is de daemon met de service al wat je nodig hebt.
De .Net client, andere clients voor o.a. iPhone en Symbian en nog meer add-ons zijn te vinden op http://www.transmissionbt.com/resources.php
Edit: add-ons toegevoegd
Edit2: andere embedded devices toegevoegd
Hopelijk helpt mijn reactie om de veelzijdigheid van Transmission wat beter voor het voetlicht te brengen!
Helaas wordt geen melding gemaakt van het feit dat deze software ook beschikbaar is voor allerlei networked-media-players, NASsesn en andere storage bevattende embedded systemen en daarbij ook nog eens verscheidene user-interfaces heeft.
De screenshot hier is de OS/X Mac user-interface, maar er zijn ook user-interfaces voor
* qt
* gtk
* web-browser (met een transmission-daemon als service)
* Terminal
* .Net, FreePascal, iPhone en Symbian clients voor de daemon als add-ons
De add-on clients kunnen een Transmission-Daemon die als service draait kan beheren. Er wordt ook gewerkt aan een volledige 'port' van Transmission naar windows maar imho is de daemon met de service al wat je nodig hebt.
De .Net client, andere clients voor o.a. iPhone en Symbian en nog meer add-ons zijn te vinden op http://www.transmissionbt.com/resources.php
Edit: add-ons toegevoegd
Edit2: andere embedded devices toegevoegd
Homeserver specs: Dell Latitude D400 / 1GB mem / 160GB Seagate 5400.3 2.5" / 3Com 3c575 Cardbus NIC / Atheros AR5413 hostapd WLAN / FreeBSD 7.2