windows 7 problemen logitech 350 usb toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319155

Topicstarter
Ik heb kort geleden een nieuwe computer gekocht met windows 7.

Ik had nog een goed logitech keyboard liggen en wel de 350 usb. Deze schijnt ook nog eens compatibel te zijn met windows 7.

Nu werkt mijn toetsenbord wel maar zijn verschillende toetsen verplaatst.
bijvoorbeeld: CTRL + 9 geeft niet ( maar geeft ) 8)7

Het gaat hier dus alleen om de speciale tekens, maar ik ben soms wel erg lang aan het zoeken onder welke toetst het vraagteken nu weer staat.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? _/-\o_ _/-\o_
( je wilt niet weten hoe lanf ik er nu over heb gedaan om het vraagtekentje te vinden......) :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-05 18:24
Zet je toetsenbord indeling eens op United States International.

http://www.conversationex...ces/keyboard-language.php

[ Voor 35% gewijzigd door mhoogendam op 26-02-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319155

Topicstarter
Is dit een veel voorkomend probleem? Ik heb dit nu namelijk al met 2 verschillende logitech toetsenborden ondervonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14

breinonline

Are you afraid to be known?

Ja, al sinds jaar en dag (XP). Windows installeert standaard bij een Nederlandse Windows naast de gebruikelijke VS-internationaal indeling (die vrijwel zonder uitzondering in ons land wordt gebruikt), ook de Nederlandse indeling. Om verder schijnbaar willekeurige redenen wil het OS of MS Office switchen tussen die twee met als gevolg toetsenbord ellende. De oplossing om er geen last meer van te hebben is simpel: zorg dat je alleen de Nederlandse taal (als je je OS in het Nederlands hebt) en de toetsenbord indeling VS-internationaal hebt. De rest gewoon verwijderen, dan kan het OS niet meer switchen :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik vraag me soms af: waar kan je die echte Nederlandse toetsenborden kopen? Ben er nog nooit 1 tegengekomen.

Trouwens is dit simpel te verklaren dat Windows kijkt naar welk toetsenbord er geïnstalleerd is voor de taal die in Windows actief is.