Toon posts:

Oude versterker, Onkyo A-35

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers,

Ik had een vraagje betreft mijn oude stereo versterker (foto) de onkyo A-35.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-IHW3T6RL.jpg

Ik heb deze versterker van mijn buurman gehad en die zei dat het wel een goeie was, nu heb ik dan ook opzich niks te klagen, maar ik vroeg me af of dat ik ''veel'' verschil merk wanneer ik een nieuwere receiver/versterker koop en dan met name bijv. een onkyo sr507 oid.
Qua hoeveelheid aansluitingen is het natuurlijk een wereld van verschil, maar ik bedoel meer het verschil in klank enzo, misschien missen de oude versterkers details in het geluid of iets dergelijks.
Wat speakers betreft ben ik van plan jamo s606 of toch iets duurders te gaan kopen, iig zuilen. Vandaar de vraag of dat deze versterker nog mee kan. De specs zijn voorzover ik weet: stereo 2x 100 watt, vermogen heeft die dus wel genoeg imo.

Ik hoop dat er hier iemand zit met meer ervaring betreft het verschil tussen oude en nieuwe versterkers en mij kan helpen de knoop door te hakken.

alvast bedankt,

Rico

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29

MBV

Waarom ga je niet naar een goede hifi-winkel met luisterruimte, om het te proberen? Oude dure versterkers kunnen makkelijk beter zijn dan nieuwe goedkope :)

• kingmace
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-02 21:05
Ik heb dezelfde versterker. Ik moet zeggen dat ik juist erg tevreden ben deze versterker. Vooral met oudere (vintage) speakers erop. Ik vind hem juist iets warmer klinken dan de nieuwere versterkers die ik heb gehad. Overigens is de versterker 2X55 Watt bij 8 Ohm.

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:04
Ik denk dat je een flink hoger model dan de TX-SR507 moet kopen om vergelijkbare stereoprestaties te krijgen.