Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bArAbAtsbB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
Iemand,

heb sinds vorige week zaterdag windows7 geinstalleerd, echter het afspelen van xvids wil niet lukken!

Ik heb hiervoor een vista gehad waar alles perfect werkte, echter nu in 7 lukt het niet!

ffdshow geinstalleerd
- wel beeld
- geluid piept en kraakt alleen maar

het al verschillende dingen geprobeerd
- originele xvid codec geprobeerd => no go
- originele divx codec geprobeerd => no go

nu heb ik recent een too gevonden waarmee je je standaard codecs voor MCE (dus ook WMP) kan veranderen voor win7 omdat tijdens install van ffdshow dit niet gebeurd (tooltje heet MCDU)

VLC doet het natuurlijk gewoon wel!

maar ik wil graag mn divxen en xvids vanuit MCE bekijken!

heeft iemand een idee???

please help ben al veel te lang aan het kutten met codecs ed, terwijl ffdshow volgens mij gewoon moet werken!!

alvast bedankt!

bB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:16

Caveman

whahoehaha

Mja, een codec probleem is altijd lastig. Probeer eens CCCP, heb ik draaien op win7 64 en ik kan alles afspelen. Ik weet dat in CCCP ook weer ffdshow ect inzit, maar hij installeert ook de juiste splitters ect.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:27
Op mijn schone Win 7 Ultimate x64 installatie speelt ie alles af met K Lite Codec...
Maybe dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bArAbAtsbB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
het is opgelost, alle codecs er af en vobsub voor de subs en alles werkt perfect!

ltrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:20
Zandpad schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:47:
Op mijn schone Win 7 Ultimate x64 installatie speelt ie alles af met K Lite Codec...
Maybe dat dat helpt?
Deze heb ik nu geïnstalleerd en daar heb ik nu juist problemen mee, sommige MKV en OGM bestanden weigert hij af te spelen "can't not open the file" krijg ik dan als melding. terwijl deze wel op een andere computer afgespeeld kunnen worden met VLC player.

VLC player gebruik ik weer niet omdat deze lelijk beeld heeft vaak met blokjes.

Dus wat is wijsheid en wat is de beste codec pac met player want die microsoft player weiger ik zo n zo al te gebruiken mij teveel ongevraagde bende en een bak met reclame waar van begint te kotsen.

Ben dus gewoon simpel opzoek naar een player die alles og bijna alles afspeelt zonder wmp.

Suggesties?

[ Voor 11% gewijzigd door LEX63 op 13-03-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:16

Caveman

whahoehaha

ajpeetoom schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:29:
[...]
Ben dus gewoon simpel opzoek naar een player die alles og bijna alles afspeelt zonder wmp.

Suggesties?
3 posts boven je heb ik CCCP aan gegeven, als je die installeerd kun je voor 99% alles afspelen. In CCCP zit Media Player Classic Homecinema.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1