Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347442

Topicstarter
Hoi allemaal!

Gisteren in de Antec Micro fusion 350 een LG CH08LS10 drive geplaatst. Plaatsen gaat goed, alleen eject knop werkt niet.
De eject knop van de LG drive zit nl. niet één op één geplaatst met de knop van de Antec behuizing.

Wie of wie weet heeft hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346195

Je kunt natuurlijk kijken of de drive een beetje te manoeuvreren is zodat deze toch netjes aansluit op de knop, maar dit werkt meestal alleen als er maar een hele kleine afwijking is.

Zelf heb ik dit ooit heel onelegant maar prima opgelost met een stukje hout. De knop aan de kast zat een centimeter hoger dan de CD speler die ik wilde installeren. Omdat ik geen zijn had om de hele boel aan te passen - was toch al een oud systeem - had ik gewoon een dun stukje hout aan de drukknop van de kast gemaakt. Dit stukje was breed en dun genoeg om op de knop van de speler in te drukken wanneer op de knop van de buitenkant gedrukt werd.

Zoals gezegd niet bepaald elegant, maar het werkt goed genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Bij die micro fusion heb ik ook een hoop geëtter gehad met het inbouwen van een bluray speler en dan met name het knopje. Je kan dit oplossen door het schuifje aan de binnenkant van de Antec kast te verplaatsen. Hierdoor kun je hem op maat maken voor elk type cd/dvd/bluray speler.