Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Vandaag zoals gewoonlijk zette ik de TV aan. Na een tijdje viel me aan de linkerkant opeens een donkere lijn op. Bij het verwisselen van kanaal, of uitgang bleef die lijn er zitten. Toen ik 'm van dichterbij bekeek was de lijn donkergroen/blauw. Hoe dan ook, het is dus erg storend. Na een minuut of 20 verdween de lijn weer en het is nog steeds niet teruggekomen. Is dit een defect scherm? Zou ik 'm voor RMA/garantie kunnen aanmelden? Ik heb namelijk wel foto's van het probleem, ondanks dat het nu weer weg is. Het scherm vertrouw ik namelijk niet zo, want stel nou dat ie straks buiten de garantieperiode hetzelfde doet.

Ter illustratie heb ik 2 foto's genomen.

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/8621/img0256li.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/6231/img0255y.jpg

Dus, zou ik dit scherm RMA(kunnen) doen?

[ Voor 3% gewijzigd door YoghurtO_o op 26-02-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 13:34
het lijkt me dat je dit wel kunt doen, maar het probleem is dat ze zelf ook kijken of het kapot is, als die rij weer verdwenen is dan zeggen ze kijk maar hij werkt gewoon en krijg je hem weer terug. Ligt ook aan het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Ik zou de foto's toch wel als bewijs kunnen aanvoeren?

Ik merk dat de lijn af en toe terugkomt, voor even en dan weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:54
Heb je geen on-site service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Komt van Kijkshop-ict, dus dat weet ik niet. Morgen even bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:07
YoghurtO_o schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:17:
[...]

Komt van Kijkshop-ict, dus dat weet ik niet. Morgen even bellen denk ik.
Hoeft niet, gewoon op de website RMA formulier invullen. Mits in de garantieperiode komt Sony gewoon bij je thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
mrc16 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:16:
[...]

Hoeft niet, gewoon op de website RMA formulier invullen. Mits in de garantieperiode komt Sony gewoon bij je thuis.
Volgens mij zit ik buiten de garantieperiode van sony( 1 jaar), maar nog binnen de wettelijke garantie(2 jaar). Bij Sony een RMA formulier invullen, of bij Kijkshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08 11:59
In Nederland verloopt het altijd via de winkel waar je 't gekocht hebt. Contact opnemen met Kijkshop dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:07
YoghurtO_o schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 02:04:
[...]

Volgens mij zit ik buiten de garantieperiode van sony( 1 jaar), maar nog binnen de wettelijke garantie(2 jaar). Bij Sony een RMA formulier invullen, of bij Kijkshop?
Gewoon bij Sony op de site. Ik verwacht, ga ervanuit dat Kijkshop je daar ook heen zal verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Dat zouden zij dan onterecht doen. TS heeft een overeenkomst met Kijkshop, niet met Sony.
Kijkshop moet de wettelijke garantietermijn naleven.

Kijkshop kan TS hoogstens adviseren het direct via Sony te spelen omdat het dan sneller geregeld is, maar ze mogen hem niet weigeren.
Pagina: 1