Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopykoopy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:59
Hallo,

Ik heb een netwerk van computers, en daar moeten inlog gegevens standaard op toe gepast worden. Hier wordt ingelogd met novell. Nu zitten bepaalde instellingen in het register, die bij iedereen van kracht moeten worden, dus exporteren die hap en weer importeren op de andere identieke PC. Maar dat gaat niet werken, de sleutels zijn anders op iedere PC.

Het gaat o.a. om een sleutel wijziging in de volgende sleutel
[HKEY_USERS\S-1-5-21-436374069-113007714-682003330-1028\Control Panel\Desktop]

Die reeks getallen scheelt op iedere PC weer een beetje. Ik heb ge probeerd om het via andere plekken te doen (current user o.a.) maar dat gaat ook niet werken.

Hoe kan ik de veranderingen van toepassing laten worden?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Is met TweakUI of Start > Uitvoeren > control userpasswords2 niet makkelijker om te kiezen dat er automatisch ingelogd moet worden of in laten loggen op/met dezelfde gebruiker?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopykoopy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:59
Het gaat niet over inloggen in dit geval ;)

Dit gaat over een aantal visuele instellingen, en omdat het netwerk PC's zijn, die telkens weer opnieuw de settings toegeleverd moeten krijgen, willen we het via een reg bestand bij het inloggen oplossen :)

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een standaard image, en het profiel veranderen in een mandetory profiel veranderen niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dit getallenreeks is de SID van het useraccount. Kun je niet gewoon de hive Current_User gebruiken?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B