Macheist gaat weer beginnen, nu al gratis sqeeze

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 12:46
De macheist gaat weer beginnen nog 4 dagen.
Nu is squeeze al gratis via de site te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jns1986
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44
Heb hem meteen opgehaald, ziet er niet onaardig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:49
Idee is leuk, maar bestanden er in plaatsen en er uithalen zal wel langer duren omdat er compressie op uitgevoerd word, bij kleine bestanden zal je dat niet zo snel merken, maar dan helpt het ook weinig, bij grote bestanden helpt het meer, maar zal het ook langer duren voordat het is uitgepakt denk ik zo.

Ik wacht wel tot 2 Maart en kijk wat er dan is.

[ Voor 7% gewijzigd door ZpAz op 26-02-2010 12:46 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Ik snap het hele gebeuren niet... is MacHeist nu gratis of moet je er voor betalen :P!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 18:19
Pat-Skim schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:52:
Ik snap het hele gebeuren niet... is MacHeist nu gratis of moet je er voor betalen :P!?
MacHeist is een betaalde bundel. In die bundel zit software die onzin is, en nog meer pareltjes van software...

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pat-Skim schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:52:
Heel veel prima applicaties voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat een #FAIL

Zit al 20 minuten naar een leeg scherm te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 18:20

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ok, I must be dreaming… now I’m seeing the $79 RapidWeaver rolling off the truck! http://macheist.com
Are my eyes deceiving me? Am I seeing Tales of Monkey Island? http://macheist.com
1.41u: Ineens doet de website het weer :p

[ Voor 5% gewijzigd door DUX op 03-03-2010 01:42 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb em inmiddels gekocht! 19 Dollar.
Welke apps weet ik nog nieteens, zag alleen Monkey Island ;) Was genoeg... de rest zal ook wel best zijn...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freyk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46
Ik heb ff vlug naar de site gekeken. Bieden zij de app's aan daar die bovenaan staan?
Zo ja, dan zijn er vast wel gratis goed werkende applicaties ervoor te vinden.

Maar er gaat wel 25% van je betaalde bedrag naar een goed doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

MacHeist gaat nog helemaal niet beginnen, ze hebben gewoon weer een nanoBundel voor iedereen. Net zoals de vorige keer, met het "early warning system"; iedereen dacht dat dat hét event was welke een nieuwe Heist in zou luiden, mooi niet dus.

Maar goed, ook wel begrijpelijk gezien het succes van taptaptap. Ik denk daarom dat de prioriteiten en focus van John, Phill en Scott meer daar liggen op dit moment dan bij MacHeist; en dat ze de "bundel" wellicht hebben opgeknipt in twee nanoBundels (de vorige en deze).

[ Voor 8% gewijzigd door mindcrash op 03-03-2010 07:08 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 20:04
Gekocht, flow is een goed ftp programma, sneller dan cyberduck! Enigste wat ontbreekt is resume, als ze dat nu er eens inbouwde.

En natuurlijk Monkey Island _/-\o_

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Naah deze nano bundle wordt het niet voor mij helaas. Misschien een volgende, maar er zit eigenlijk geen enkele app in die ik zou kunnen/willen gebruiken. Heb al een transmit licentie, en ondanks dat het volgens de makers van Flow een ouwetje is, voldoet transmit prima voor mij als FTP/SFTP client :)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het niet heel erg spannend deze keer inderdaad.

Dat ze op transmit afgeven snap ik wel aangezien panic nooit mee doet in macheist. Ik heb dus ondertussen coda en transmit al gekocht voor de volle mep, en unison staat ook hoog op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Geen onaardige bundle, maar ik gebruik zelf Coda nogal intensief en dan heb je RapidWeaver en Flow al niet nodig. MacJournal is wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

ook gekocht, al was het alleen maar vanwege de fun en natuurlijk Monkey Island!

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 16:07
MacJournal: Wel aardig maar ik heb er geen nut voor
RipIt: 300 in een dozijn DVD-ripper;
Clips: Zou misschien nuttig zijn voor me;
CoverScout: Gemiste kans, waarom alleen covers en geen ID3 tags? Dat ding 'kost' $40,- voor alleen covertjes zoeken :X
Flow: Aptana, Cyberduck 8)
TOMI: Game, niet boeiend voor mij
RapidWeaver: Aptana 8)

Ik vind de kwaliteit van de bundels de laatste paar keer steeds minder, ik kan er zo weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Een paar maanden terug Flow al gekocht. RipIt is wel leuk, maar daar ga ik de bundel niet voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 15:48
Zit voor mij ook niets bij deze keer en moet eerlijk zeggen dat de beperkingen qua licentie van de vorige bundel (of die daarvoor, die met picturesque erin) me wat tegenviel. Ik kan nu iets van 3 apps niet meer updaten omdat ik daar dan weer voor moet betalen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

we zijn al bijna halverwege het aantal downloads voor het unlocken van Monkey Island, dus dat gaat lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 08:36
Ik heb hem ook binnen gehengeld het koste ongeveer 15 euro dus dat valt allemaal wel mee.
Nu hoop ik wel dat de 50.000 gehaald wordt want Tales of Monkey Island en RapidWeaver zijn toch wel heel interessant om voor deze prijs te krijgen. Die andere applicatie kunnen in de toekomst trouwens ook nog wel van pas komen.

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

ze hebben er nu een paar games aan toegevoegd (AIrburst Extreme en Burning Monkey Solitair) en Tracks. aantal staat nu op dik 31000, dus wie weet gaan we de 50k nog halen!

Overigens is Clips wel een handig tooltje. de rest nog niet echt naar gekeken, alhoewel MacJounal wel van pas gaat komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze helaas de unlock van RapidWeaver niet gaan halen op Macheist, tenzij ze nog 14000 pakketten verkopen binnen 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Die 50k halen ze echt wel. Bij MacHeist is het altijd zo dat het in het begin heel traag gaat, en op het eind breken ze alsnog door alle grenzen heen. In het begin zijn mensen behoudend en bang dat de grens voor <<insert desirable app>> niet gehaald gaat worden, maar je zult zien dat zodra de 50k in zicht is, de verkopen omhoog schieten en ze zelfs alsnog de grens voor RapidWeaver halen. Waar lezen jullie trouwens op welk aantal RW geunlocked wordt? Ik kan het nergens vinden.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

ik denk dat het aannames zijn, voor rapidweaver. Op het forum van MH wordt ook druk gespeculeerd.
Overigens is MacJournal toch wel cool. Je kan het gewoon aan je blog koppelen, offline schrijven en dan uploaden naar bv Wordpress. Nifty :)
Coverscout vind ik wel een beetje een tegenvaller. Dan te bedenken dat de retailprijs 40 dollar is. in geen 40 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ben ik trouwens de enige die nu ineens ziet dat TOMI al bij 30,000 de deur uit gaat?

[url="http://www.flickr.com/photos/michel-jansen/4413629120/" title="Tales of Monkey Island in MacHeist by Michel Jansen, on Flickr"]Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2784/4413629120_264e57393d.jpg[/]

Het kan een foutje zijn, want mijn lijst met licenses is nog niet bijgewerkt.

Overigens zie ik op Twitter een boel buzz over dat Tweetie aan de nanoBundle toegevoegd zou worden. Ik hoop dat dat waar is, want dat is ook zo'n app die ik in adware-mode gebruik omdat ik de retail prijs te hoog vind :)

Edit: Yup, TOMI is nu unlocked (ik heb de licenses nu ook) en RapidWeaver gaat vrij bij 50k :)

[ Voor 6% gewijzigd door dawuss op 07-03-2010 13:14 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

yiehaaa!!!! kreeg net een twitterberichtje inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

En ze hebben inderdaad Tweetie toegevoegd aan de nanoBundle, maar wel nog locked voorbij RapidWeaver (die overigens wel bijna unlocked is, met nog 5k te gaan).

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
Rapidweaver is nu ook unlocked, Tweetie word vrijgegeven bij 56,789 bundles. Daarbij krijg je bij Tweetie ook early acces bij de beta voor Tweetie 2 en is je licentie voor Tweetie 1 ook geldig voor Tweetie 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Tweetie heeft voor mij toch de doorslag gegeven, nu nog maar hopen dat die ook unlocked geraakt. De rest van de apps moest ik niet per sé hebben, maar ik zal ze zeker allemaal uittesten.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Tot hoelang loopt dit eigenlijk door? Tweetie gaf voor mij echt de doorslag, maar met nog 2700 licenties te gaan en minder dan 1,5 uur heb ik er toch een hard hoofd in...

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:11

Eris

-

Morgen ochtend denk ik. Ik neem aan dat ze in een andere tijdzone zitten.

Nog 1600 te gaan

[ Voor 13% gewijzigd door Eris op 09-03-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 16:53
Er zitten voor mij interessante dingen tussen, maar 2 programma's heb ik al en ik vind het zonde om met 2 licenties rond te lopen. Dus wil je graag RapidWeaver of MacJournal reageer dan even. 1 applicatie per reactie/persoon en de 1e die reageert heeft 'm. Vermeld wel even je naam en email adres in de DM, zonder die gegevens kan ik niets.

En mensen: reageer alleen als je het echt wilt hebben maar de bundel verder niet interessant is. Ga niet licenties lopen scoren ofzo...

Edit: de licenties zijn eruit.

[ Voor 3% gewijzigd door Myrdhin op 10-03-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:09
Krisp schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:40:
Tot hoelang loopt dit eigenlijk door? Tweetie gaf voor mij echt de doorslag, maar met nog 2700 licenties te gaan en minder dan 1,5 uur heb ik er toch een hard hoofd in...
Het kan nog steeds! En tweetie is nu ook unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris

Eris

-

Nog 23 uur te gaan. Dus we hebben nog tijd zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

iemand enig idee hoe je tweetie registreert? Ik heb wel een licentie, maar als ik die invul bij (menu) Tweetie -> Register blijft hij doorverwijzen naar de 'buy' pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris

Eris

-

Ik heb het zelfde probleem

Ik had blijkbaar een verkeerde email ingevuld wat me dus niet was opgevallen.

[ Voor 62% gewijzigd door Eris op 11-03-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 17:23
Bij mij werkte het prima. Ik kopieerde de key naar het veld en hij werkte gelijk. Niet eens hoeven bevestigen :)
Pagina: 1