Placeholder advertenties

Pagina: 1
Acties:

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2025
Beste Redactie,

Het zou erg fijn zijn als er een placeholder voor advertenties word neergezet voordat ze worden ingeladen. Nu stuitert de website alle kanten op als je een bericht aan het lezen ben.

Frietjes

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Hier heb ik nergens last van. Het zou erg fijn zijn als jij even in detail uitlegt welk OS en browser je gebruikt :)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik wil me hier graag bij aansluiten. Ik lees op m'n werk (zoals nu :p) regelmatig T.net als een uitgelogde bezoeker en helaas is de Web Based Terminal hier niet zo snel, dus er zit regelmatig 5 seconden tussen het laden van de pagina en het laden van de advertentie en dus het verspringen van de content. Ik kan eenvoudig inloggen en de banners zijn weg (abo), maar omdat ik wel eens vergeet uit te loggen en ik vaak alleen het nieuws wil lezen, log ik vaak nog geeneens in.

Edit nav het bericht van Wilbert hierboven: Windows Terminal server, ik geloof versie 2008, maar kan ook 2003 zijn. Browser IE8 (kan helaas niet achterhalen welke subversie).

[ Voor 15% gewijzigd door Glaanie op 26-02-2010 11:25 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het blijkt inderdaad soms voor te komen, maar we kunnen er weinig aan doen. Zie ook crisp in "advertising overkill?"

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik gebruik zelf IE 8. Ik weet ook niet wat een oplossing is als er extern bepaald word. Ik heb zelf geen problemen met advertenties maar dit is gewoon erg vervelend lezen.

Frietjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een placeholder lost het probleem niet op omdat we doorgaans niet weten of er wel een ad geserveerd gaat worden. De huidige header is wat dat betreft een uitzondering en voor de volgende keer kunnen we denk ik wel kijken of we daar een placeholder voor kunnen maken.

Intentionally left blank

Verwijderd

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:43:
Het blijkt inderdaad soms voor te komen, maar we kunnen er weinig aan doen. Zie ook crisp in "advertising overkill?"
Dit gebeurd niet "soms", dit gebeurd al jaar en dag wanneer er een topbanner staat en dit gebeurd in elk besturingssysteem en elke populaire browser.
Je bent snel even de puntjes aan het nakijken en na enkele seconden duwt zo'n topbanner al het nieuws onder je scherm.
Pagina: 1