Toon posts:

Facebook login problemen + chatproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ervaar momenteel ernstige problemen bij facebook icm internet explorer. Ik kan namelijk niet meer inloggen. Wanneer ik dit probeer, wordt ik gewoon weer teruggestuurd naar het originele inlogscherm zonder een error te geven. Ik heb al even wat geprobeerd met cookies en al even op internet gezocht, maar een soortgelijk probleem kom ik niet tegen.
Bij firefox werkt de login wel, maar daar ondervind ik weer problemen met de chat (geen idee of deze problemen ook bij IE zullen opduiken als ik in staat ben daar in te loggen).
Bij de chat krijg ik de error: ''an unexpected error occured. Please try again''. Bij de volgende 24 pogingen krijg ik dezelfde error te zien.

Nu vraag ik me toch ernstig af hoe ik dit probleem/deze problemen kan en moet oplossen.

Weet een van jullie het?

Bvd.

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ik gebruik Chrome, totaal geen problemen met FB.

\O/ weeeee =[specs]=

Verwijderd

Voor wat betreft de chatfunctie kan ik je zeggen dat deze zwaar zuigt in FB. Hier zijn heel vaak problemen mee. Waar het aan ligt weet ik niet maar als zowel A als B online zijn wil de chat niet altijd op gang worden gebracht wanneer je dat wilt.

Inloggen moet gewoon werken. Gooi je hele IE eens leeg, cache, geschiedenis, update wanneer dat nodig is.. De hele bubs! Kan je met IE wel inloggen op bv tweakers.net?

kompas

Verwijderd

Topicstarter
Ok Chat doet het inmiddels weer. Zuigt inderdaad.

Met IE8 kan ik wel gewoon inloggen op tweakers.net en andere sites. Alleen facebook geeft een error. Geen idee, waar het probleem in zit.

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:29

Snuffel

Vroem!

Ligt aan FB. Ik heb heel vaak connectie problemen met de chat, of ik zie iemand iets schrijven, er komt niets om vervolgens te ontdekken dat ik zelf niets meer kan terugschrijven naar betreffende persoon.

De applicatie is gewoon een beetje.. crap.
Heeft iig niets te maken met IE, Chrome of FF, ze hebben het allemaal.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem van het inloggen bij IE8 is nog steeds niet opgelost.
Pagina: 1