Automatisch hypotheek/spaar/leen rentes ophalen

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Onderwerpen

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om makkelijk vanaf verschillende kanalen (of 1 website) rentestanden te halen om vervolgens te implementeren in mijn eigen site. Op mijn eigen site staat dan een vaste tabel met daarin de vaste velden en alleen de rentepercentages worden steeds ingevuld door het script.

Kan ik zelf zoiets doen dmv van screenscraping of is het handiger/sneller om dit anders te doen? Ik kom namelijk alleen op screenscraping terecht.

Ik zeg er bij dat mijn php kennis zich op dit moment beperkt tot het aanpassen van layoutcode in wordpress/joomla :)

Verwijderd

Contract afsluiten met banken?

of kijk eens naar dit http://www.newprosoft.com/web-content-extractor.htm
(zijn er meerdere van), hiermee kan je makkelijk data van sites afhalen.

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51
HTML coden scrapen lijkt me handiger dan echt screen scrapen. Bekijk gewoon de HTML broncode van de pagina's die je wil scrapen, en bedenk hoe je die handig kunt parsen, bijvoorbeeld met één of meerdere reguliere expressies. Met een beetje creativiteit moet je daar toch uit kunnen komen.
Ik zeg er bij dat mijn php kennis zich op dit moment beperkt tot het aanpassen van layoutcode in wordpress/joomla :)
Die zul je dan wat uit moeten breiden. :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
enzoronald schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:55:
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om makkelijk vanaf verschillende kanalen (of 1 website) rentestanden te halen om vervolgens te implementeren in mijn eigen site.
Ik ben benieuwd naar wat (en of) je (het) al geprobeerd hebt.
Kan ik zelf zoiets doen dmv van screenscraping of is het handiger/sneller om dit anders te doen? Ik kom namelijk alleen op screenscraping terecht.
Je komt het tegen en vraagt of je zoiets zelf kan doen? Beantwoord je je eigen vraag niet al?
Er zijn handigere/betere manieren, dat wel.
Ah, je wil het zelf doen maar eigenlijk heb je geen kennis van PHP? Dan is dit niet veel meer dan een scriptrequest. Sorry.

Alle gekheid op een stokje: kijk eens naar (web)services en dat soort zaken. En als je de kennis niet in huis hebt zelf iets te maken dan zul je die kennis moeten opdoen (tutorial PHP doen) of de klus uitbesteden aan iemand die wel de benodigde kennis heeft. Zonder concrete vragen kunnen we hier weinig tot niets mee.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 25-02-2010 23:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.