Weet iemand wat de betekenis van Multicast filtering is ?

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat de betekenis van Multicast filtering is ?

Ik heb het nodig voor een school opdracht maar ik kan het maar niet vinden op internet. Weet iemand wat het correcte betekenis ervan is?

• donquix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-08 22:26
Multicasts are similar to broadcasts - by default, they are sent to all endstations on a LAN or VLAN. Multicast filtering is the system by which endstations only receive multicast traffic if they register to join specific multicast groups. With multicast filtering, network devices only forward multicast traffic to the ports that are connected to registered endstations.
http://support.3com.com/i...anagement/ug/mlticast.htm

[ Voor 63% gewijzigd door donquix op 25-02-2010 20:35 . Reden: Het verkeerde gequote... ]

Verwijderd

Topicstarter
heel erg bedankt jongens ;)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:38

job

En waarom vind jij het niet als wij dit binnen 3 minuten wel vinden?
Welke termen heb jij op gezocht?

[ Voor 28% gewijzigd door job op 25-02-2010 20:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:40:
En waarom vind jij het niet als wij dit binnen 3 minuten wel vinden?
Welke termen heb jij überhaupt op gezocht?
Ik had alleen pagina's in het nederlands gezocht

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-08 21:21

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

Een goede tip voor verdere schoolopdrachten is altijd gebruik maken van Engelse Termen. Je hebt duizend keer meer info die in het Engels is dan info die in het Nederlands is.

Zoeken enkel in het Nederlands is misschien makkelijker voor sommige zaken, maar als je iets echt wilt vinden, steeds het Engels gebruiken.

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

Verwijderd

Topicstarter
Wouter.S schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:48:
Een goede tip voor verdere schoolopdrachten is altijd gebruik maken van Engelse Termen. Je hebt duizend keer meer info die in het Engels is dan info die in het Nederlands is.

Zoeken enkel in het Nederlands is misschien makkelijker voor sommige zaken, maar als je iets echt wilt vinden, steeds het Engels gebruiken.
Bedankt voor de tip ;)

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024

• donquix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-08 22:26
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:41:
Ik had alleen pagina's in het nederlands gezocht
Als het Engelse termen zijn lijkt het me sowieso het makkelijkst om ook in het Engels te zoeken. Je gaat immers ook niet in het Engels zoeken naar Nederlandse woorden lijkt mij.

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-08 21:21

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

RESULTAAT
1tip de; m -pen punt, uiteinde: een ~ vd sluier oplichten een deel ve geheim openbaren
2tip de; m -s 1 inlichting, praktische aanwijzing 2 fooi
 tip·pen tipte, h getipt 1 licht aanraken: ergens niet aan kunnen ~ er ver bij achter blijven 2 een inlichting geven 3 een fooi geven 4 als de grootste kanshebber aanwijzen

Your point being :?

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:43
Ok het is duidelijk :)
Dit was inderdaad heel makkelijk zelf te vinden. Volgende keer beter je best doen! ;)

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.