[iPhone] Push Gmail - Slechts één account mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Geen idee of dit een apart topic waard is maar om hiermee nu het grote iPhone topic te vervuilen...

Sinds enkele weken ben ik in het trotse bezit van een iPhone 3GS. Gewoon netjes origineel met T-Mobile. Mijn mail gaat via Gmail en ik heb vandaag de account aangepast van pop naar push. Dit ging makkelijk via de handleiding van Gmail via Microsoft Exchange.

Nu wil ik meerdere Gmail accounts via push op mijn iPhone maar toen kreeg ik de melding dat er slechts één account tegelijk geconfigureerd kan zijn.

Dus... ik ben op zoek naar een mogelijkheid om toch meerdere accounts op mijn iPhone te krijgen. In de store heb ik PushMail en GPush gevonden maar het was me niet duidelijk of deze meerdere accounts ondersteunen.
Op zich zijn de apps niet erg duur maar als het niet werkt uiteraard wel zonde van het geld.

Zijn er nog andere opties of is het inderdaad maar beperkt tot één account?

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Stond laats een artikel over op OMT. Link naar hun bron staat hieronder.

http://www.frankwatching....-iphone-zonder-jailbreak/

Het artikel noemt een aantal apps waarvoor je een jailbreak moet uitvoeren. En een manier om via google calendar twee agenda's te hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door WFG op 25-02-2010 20:58 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
WFG schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:54:
Het artikel noemt een aantal apps waarvoor je een jailbreak moet uitvoeren.
hemiparo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:09:
Sinds enkele weken ben ik in het trotse bezit van een iPhone 3GS. Gewoon netjes origineel met T-Mobile.
Jailbreak is niet van toepassing... toch bedankt voor de info! :)

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:14
Lees dit eens door voor 2 Exchange zonder jailbreak;http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5126
Maar met PushMail en GPush kan je volgensmij maar 1 gmailaccount te gelijk koppelen. (per app). Ik gebruik zelf naar alle tevredenheid Gmail Push. Je kan dan quet hours instellen en wanneer er een bericht komt, wordt je doorgestuurd naar de standaard mail app. Dus niet naar zo'n klote webinterface.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Pushmail is OK voor mij. Je moet alleen je mail forwarden naar een pushmail en dat moet je vertrouwen. Mails komen wel per direct binnen (alleen notificaties btw!!)

@hierboven waarom maar 1 account? Gewoon alle mail accounts waarvan je notificaties wil kan je toch forwarden naar je pushmail.com email?

[ Voor 30% gewijzigd door Royz op 25-02-2010 21:19 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-12-2017
Je kunt Gmail ook direct via IMAP gebruiken. Moet je eerst even aanzetten in de instellingen op gmail en dan instellen op je iphone. Gmail gebruikt niet-standaard IMAP instellingen, dus die moet je even opzoeken in de help pagina's van gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-12-2017
ps: dan werkt push helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:14
Heb nu een goede app!! Mail Notifier. Je kan onbeperkt account toevoegen (meerder gmail en exchange e.d). Wel betaalde app, maar lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Jailbreaken is gratis (en legaal): [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3

De addexchange app is dat ook. Hier meer info: http://www.iphoneclub.nl/...s-op-je-iphone-jailbreak/

Via exchange vind ik mooiste oplossing. Maar ik zet niemand aan tot actief jailbreaken O-)
Pagina: 1