Ik draai dus KDE 4.4, eerst draaide ik KDE 4.3.
Sinds die stap doet de column view van dolphin raar.
Navigeren in deze view doet men met de pijltjestoetsen.
Als ik "rechts" indruk om naar een volgende folder te gaan werkt dit.
Als ik hierna nogmaals een folder in wil gaan met "rechts", dan gaat dolphin vrolijk terug naar de folder waar ik in ben begonnen.
Als ik vervolgens een andere folder in wil gaan, opent dolphin deze niet, maar een folder die ik hiervoor ben ingegaan.
In het 'information' venster komt altijd een preview te staan, deze laadt dolphin in deze view wel, maar niet in een subfolder.
Een update naar een trunk versie helpt niet, configs (shortcuts, hotkeys) staan goed, config files verwijderd onder de homedir/.kde4/
Als ik dolphin in konsole run met 'dolphin --no-fork --sync' dan laat dolphin niets raars zien (behalve dat KIO faalt een preview van een dir te maken).
Terug naar 4.3 wil ik niet, dan kan ik geen windows tabbed bij elkaar voegen
(http://kde.org/announcements/4.4/ 2e filmpje)
edit: konqueror heeft hetzelfde column probleem
Sinds die stap doet de column view van dolphin raar.
Navigeren in deze view doet men met de pijltjestoetsen.
Als ik "rechts" indruk om naar een volgende folder te gaan werkt dit.
Als ik hierna nogmaals een folder in wil gaan met "rechts", dan gaat dolphin vrolijk terug naar de folder waar ik in ben begonnen.
Als ik vervolgens een andere folder in wil gaan, opent dolphin deze niet, maar een folder die ik hiervoor ben ingegaan.
In het 'information' venster komt altijd een preview te staan, deze laadt dolphin in deze view wel, maar niet in een subfolder.
Een update naar een trunk versie helpt niet, configs (shortcuts, hotkeys) staan goed, config files verwijderd onder de homedir/.kde4/
Als ik dolphin in konsole run met 'dolphin --no-fork --sync' dan laat dolphin niets raars zien (behalve dat KIO faalt een preview van een dir te maken).
Terug naar 4.3 wil ik niet, dan kan ik geen windows tabbed bij elkaar voegen
edit: konqueror heeft hetzelfde column probleem