Programma's installeren in Parallels Desktop

Pagina: 1
Acties:

• Penskuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09-2020
Hallo allemaal,

Ik heb sindskort een macbook pro. Ik heb Parralels desktop geinstalleerd en heb nu Windows 7 succesvol virtueel draaien. Alles werkt daarbij perfect.

Echter als ik een programma wil installeren gaat dit ook prima, maar bij 'Preparing to install' gebeurt er niks meer, hoe lang ik ook wacht. Ik heb al op wat plaatsen op internet gezocht maar kan er niet direct een oplossing voor gevonden krijgen...

Iemand ervaring met dit probleem?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Welk programma probeer je te installeren?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Penskuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09-2020
Ik heb het inmiddels tot in zeker zin voor elkaar...

Het installeren had gewoon wat tijd nodig. Nu is de installatie afgerond maar het programma zelf ontbreekt alsnog. In C:/Program files/ Is wel een mapje aangemaakt, met een hoop bestanden maar het programma zelf ontbreekt.

Ik probeer de Yahama Studiomanager te installeren om de geluidstafel in ons theater aan te sturen via ethernet.

Ik heb ook al andere programma'tjes geprobeerd maar daarbij gebeurd hetzelfde....

Iemand een idee?!

• machielse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-12-2017
wat voor performance mode staat parallels op ingesteld (standaard is dat "prioriteit voor host-OS") en wat voor mac-programma's draai je tegelijk? je kunt het beste even in Programma's>Hulpprogramma's>Activiteiten weergave kijken welke programma's het grootste deel van je CPU + RAM gebruiken.