Ik heb net een nieuw systeem besteld, maar bij het assembleren blijkt opeens dat ik een probleem heb. De cooler (Mugen 2 Rev B ) past niet. Doordat de Mugen erg groot is, komt de ventilator precies boven de geheugenbanken uit. De ventilator wat hoger monteren lukt nu ook niet, omdat dan de kast te klein blijkt te zijn, het side panel past dan niet meer.
Dat betekent dat ik een andere koeler moet hebben. En het aanbod is voor mij zo overweldigend groot, dat ik niet goed weet waar te beginnen met zoeken. De wensen zijn vrij standaard: goed koelen en stil. En het moet dus passen in de rest van de setup:
En als we uit het model zijn de hamvraag, welke koeler? De BBG komt al tijden met de Mugen, dus ook die biedt weinig steun in mijn zoektocht. Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen.
Dat betekent dat ik een andere koeler moet hebben. En het aanbod is voor mij zo overweldigend groot, dat ik niet goed weet waar te beginnen met zoeken. De wensen zijn vrij standaard: goed koelen en stil. En het moet dus passen in de rest van de setup:
- Kast: Silverstone Raven 2
- Mobo: Asus P7P55D-E Pro (Socket 1156)
- Geheugen: Corsair Dominator (hoog, dus de cooler incl fan mag niet over de geheugenbanken komen, of in ieder geval pas vanaf een hoogte van ruim 6 cm)
En als we uit het model zijn de hamvraag, welke koeler? De BBG komt al tijden met de Mugen, dus ook die biedt weinig steun in mijn zoektocht. Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen.