Ms-dos 16bits subsysteem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Larsso
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-08 19:21
heej allemaal

mijn laptop die wil geen .exe bestanden open want ik wil magix music maker 16 premium installeren
en sins (weet niet of dat hier door komt) ik mijn usb stick in mijn laptop stopte opende hij geen .exe bestanden meer maar opent hij ze in eens msdos opdracht prompt en zegt 16 bits msdos system kan geen map aanmaken ofzo en die map heet temp in documents en settings zo ziet het er uit kan een tijdelijk bestand dat nodig is voor de intisalisatie niet maken of schrijfen controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. nu wil ik dat graag oplossen

ps laat het me weten als je een oplossing hebt

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wat heb je zelf al geprobeerd?

• Larsso
een fix programma en een batchbestand om het te fixen

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Hoe groot is de kans dat je Magix Music Maker en/of usb stick besmet was met een virus?

• Larsso
niet want ik heb hem geformatteert

• Larsso
en gecheckt

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 22:40
First: zou je leestekens willen gebruiken want je TS leest wel erg vervelend zo.

Second: Wat extra info zou wal makkelijk zijn. Welk OS, misschien nog wat specs van je laptop (al is dat niet heel erg relevant denk ik).

Over je probleem: begrijp ik het goed dat je dit probleem nou alleen hebt als je je USB-stick erin hebt? Doet deze stick het wel goed in andere PC's/laptops? Heb je al eens op virussen/malware gescand?

smile an everlasting smile

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik snap eigenlijk sowieso niks uit je verhaal maar zo te zien komt er een foutmelding met MS-Dos. Als je Vista of W7 hebt is dit vrij logisch, aangezien deze geen DOS meer hebben. Biedt Magix Music Maker 16 sowieso wel ondersteuning voor een van deze twee OS'en? Ik ben totaal niet bekend met dat programma, namelijk.

Trouwens, gezien de vergelijking tussen dit topic en je vorige topic ben ik bang dat deze snel word gesloten. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Awesome op 25-02-2010 17:21 ]

• Larsso
ik gebruik windows xp home edition en mijn specificaties van mij laptop zijn : compaq v400 presario 1.6 ghz
1 gb geheugen alle drivers geinstaleert

• Larsso
hebben jullie zoon repairprogramma voor dit ?
Pagina: 1