ip uit andere stad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
ik was vandaga mijn ip adres geolocation aan het tracken en dan wordt gezegd dat ik in Leeuwarden zit, maar ik zit in de buurt van Amsterdam op UPC. Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03:37
Maakt het je veel uit? Het vergroot je privacy wel :9

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Database van die website niet uptodate wellicht?

IP adressen kan je niet op lokatie traceren, alleen wanneer vooraf bekend welk ip waar uitgegeven is.

https://discord.com/invite/tweakers

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Omdat een IP adres lang niet altijd aan jou adres verbonden is. Sterker nog, ik denk dat bij het leeuwendeel van de mensen een totaal andere plaats naar boven komt. Komt de privacy ook ten goede.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Een hostname valt om te zetten naar een eventueele plaatsnaam of locatie,

maar dat wil niet zeggen dat dat ook accuraat is. Volgens vele websites verkeer ik in regio amsterdam, terwijl ik heel ergens anders woonzaam ben. Zo'n trace-programma komt namelijk niet verder dan een knooppunt ergens in amsterdam, dus is het eindpunt dan ook maar amsterdam.

Je kan geen IP tracken. Alleen met een strafrechtelijk bevel is het mogelijk om via de ISP deze gegevens los te krijgen, maar verder ook niet.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je krijgt met dat ip-tracking gedoe nooit de stad waar je woont, maar de stad waar je provider zit of nog 'erger': een knooppunt. Je kunt dus wel ongeveer bepalen in welk land het ip-adres is.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1