[JS] Jquery 'Easyslider' gebruiken in 'Coda-slider' event

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om gebruik te maken van een jquery plugin die geintregreerd is in een ander event.
Momenteel ben ik bezig met de easyslider en coda-slider plugin. Deze werken nu beide op een pagina zie ook knip.
Nu wil ik graag de plugin van coda-slider gebruiken om te navigeren door de website, zodat deze elke "pagina" van links naar rechts in beeld laat komen. De easyslider plugin zou ik dus graag in zo'n "pagina" zetten, maar wanneer ik het gedeelte van de easyslider bij het onderdeel van de code-slider integreer dan houdt de functie van easyslider ermee op zie ook knip.
Zijn er hier oplossingen voor? Ik heb nog niet zoveel kennis van javascript maar kan hier verder ook geen informatie over vinden!

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 25-02-2010 16:34 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:24:
Zijn er hier oplossingen voor? Ik heb nog niet zoveel kennis van javascript maar kan hier verder ook geen informatie over vinden!
Ongetwijfeld, alleen gaan wij de code niet voor je schrijven, noch je zoekwerk doen. Scriptrequests doen we niet aan, het gaat hier over zelf programmeren. Daar ben je al eerder op gewezen.

Overigens mogen die bit.ly linkjes achterwege gelaten worden. Gebruik voortaan gewoon de normale links.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.