Toon posts:

Voor a.s. vrijdag een gratis .com/.nl domein nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor a.s. vrijdag een gratis .com/.nl domein nodig.
Bij Namezero duurt het tegenwoordig 6-8 weken, Freehosting is niet meer gratis en Namedemo ook niet meer.
Ik wil er wel voor betalen, maar heb hem eigenlijk alleen maar voor een paar weken nodig voor een project.

Wie helpt?

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Ik wil ook graag gratis een TB 1200.

Als je per sé een domein moet hebben moet je er voor betalen. Voor niks gaat alleen de zon op.

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 23:16 schreef InterCC het volgende:
Ik wil ook graag gratis een TB 1200.

Als je per sé een domein moet hebben moet je er voor betalen. Voor niks gaat alleen de zon op.
indeed, voor as vrijdag is al een gehele prestatie als je ook dns ed wilt hebben werken dus gratis....pffft

Verwijderd

Tja als de domeinnaam al niks mag kosten zal het ook wel een cheap project zijn dus kan hij ook wel een cheape url hebben ala http://sling.to/cheap-project

• Cyborg-BG-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2025

Cyborg-BG-

Nu met random icon...

Tjonge jonge wat wordt ik slecht van dit soort postings:r

gebruik nu eens gewoon de zoek functie.... die werkt perfect en dan krijg je ook niet van die mensen als ik die je af gaan zeiken..

gegroet.

Kunt u mijn Domeinnaam renamen??

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 18:54 schreef Cyborg-BG- het volgende:
Tjonge jonge wat wordt ik slecht van dit soort postings:r

gebruik nu eens gewoon de zoek functie.... die werkt perfect en dan krijg je ook niet van die mensen als ik die je af gaan zeiken..

gegroet.
volgens mij was deze (domme) vraag nog nooit eerder geweest hoor:P

Verwijderd

een .nu 'tje lukt je nog wel (naja, met geluk dan) duurt ongeveer 1 dag voor verwerking en als je een eigen DNS hebt lukt da denk ik wel he.

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

als ie eigen dns zou hebben zou ie ook geen gratis domeinen willen hebben lijkt me toch zow?
ik vind een domeinnaam voor een paar weken only zowiezo een achterlijk idee :(
dat zie ik steeds vaker op school ook, owh opdrachtje van niets? dan nemen we een een gratis .com domeintje :r

Verwijderd

Stichting domein registratie, doet er de laatste tijd een week over minimaal voor NL domeinnaam...

Verwijderd

ik ziw sowieso niet waarom je persee een domeinadres moet hebben voor een proejctje van school?

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 00:39 schreef Smile het volgende:
ik ziw sowieso niet waarom je persee een domeinadres moet hebben voor een proejctje van school?
Tis gewoon übercool ensow een eigen domein voor je pruts-projectje. Maar als je wilt binken met gratis dingen ben je weer een anti-held in mijn ogen.. :D

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 00:36 schreef drLiter het volgende:
Stichting domein registratie, doet er de laatste tijd een week over minimaal voor NL domeinnaam...
Dan houd jouw provider je voor het lapje.. Vanmiddag 1 aangevraagd, en is nu rond. Is wel geen eerste domein dus vergemakkelijkt de zaak maar het duurt zeker geen week.
Hoogstens tot morgenavond voor overal de DNS goed staat.

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 00:46 schreef sproggle het volgende:

[..]

Tis gewoon übercool ensow een eigen domein voor je pruts-projectje. Maar als je wilt binken met gratis dingen ben je weer een anti-held in mijn ogen.. :D
daar zit wat in, maar als je qoel wilt zijn moet je er ook wat voor over hebben B-)
Op vrijdag 09 maart 2001 00:48 schreef sproggle het volgende:

[..]

Dan houd jouw provider je voor het lapje.. Vanmiddag 1 aangevraagd, en is nu rond. Is wel geen eerste domein dus vergemakkelijkt de zaak maar het duurt zeker geen week.
Hoogstens tot morgenavond voor overal de DNS goed staat.
Indeed, widexs heeft hier soms een handje van. Waar ik nu mijn domeinnamen reg is hij als ik hem sochtens fax dezelfde avond nog geregged. De dns duur over het algemeen 1 dagje.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:00
idd sproggle. 's Morgens aanvragen is meestal dezelfde dag geregistreerd. Als je dan een whois doet staat ie al op je naam.

Kan wel maximaal 48 uur duren voordat ie bereikbaar is imv de DNS.

Verwijderd

waar kun je dan 'goed' en goedkoop je domein registreren

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 00:53 schreef The Source het volgende:
Kan wel maximaal 48 uur duren voordat ie bereikbaar is imv de DNS.
jah das afhankelijk of je isp met rooksignalen, trommels of gewoon met glasvezel werkt :)
Op vrijdag 09 maart 2001 00:56 schreef d_maniac het volgende:
waar kun je dan 'goed' en goedkoop je domein registreren
check: www.webhosters.nl of kijk even op:
[topic=136156]

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waar word je zieker van?
Van zo'n domme vraag? Of dat de vraagsteller zichzelf niet meer terug laat zien?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 09 maart 2001 08:17 schreef Helsie het volgende:
Waar word je zieker van?
Van zo'n domme vraag? Of dat de vraagsteller zichzelf niet meer terug laat zien?
Strontziek:r, van beide btw.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor jullie hulp(?).

Ik heb de domeinnaam nodig voor een 1 april grap. Het gaat hierbij niet zozeer om de site, maar het e-mailadres. Dit om de grap een grotere kans van slagen te geven. Zeg nou zelf, wanneer je een gratis kabelinternetabonnement kunt krijgen en je moet mailen naar sonera@hotmail.com staat het minder geloofwaardig dan dat je moet mailen naar sonera@soneraplasa.com of sonera@soneraplazagratisinternetaanbieding.com(of iets in die richting).

Misschien dat iemand een serieus antwoord heeft?

P.s. een gratis internetabonnement is natuurlijk niet de grap die ik wil gaan uithalen, maar wel iets in die richting....

Verwijderd

Denk dat je er toch een paar tientje's aan kwijt bent...

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 21:27 schreef hopi het volgende:
Allemaal bedankt voor jullie hulp(?).

Ik heb de domeinnaam nodig voor een 1 april grap. Het gaat hierbij niet zozeer om de site, maar het e-mailadres. Dit om de grap een grotere kans van slagen te geven. Zeg nou zelf, wanneer je een gratis kabelinternetabonnement kunt krijgen en je moet mailen naar sonera@hotmail.com staat het minder geloofwaardig dan dat je moet mailen naar sonera@soneraplasa.com of sonera@soneraplazagratisinternetaanbieding.com(of iets in die richting).

Misschien dat iemand een serieus antwoord heeft?

P.s. een gratis internetabonnement is natuurlijk niet de grap die ik wil gaan uithalen, maar wel iets in die richting....
voor een grote slagroomtaart (mjammie) krijg je van mij een professioneel lijkende e-mail addy....:)
Pagina: 1