Op dit moment heb ik een Nokia N95 (8GB). Binnenkort wil ik overstappen naar een Android toestel. Echter wil ik graag de sms'jes die op de Nokia staan overzetten naar mijn PC (En als het kan later ook weer naar mijn Android toestel). Ik weet dat ik de sms'jes kan overzetten naar mijn PC met Nokia PC suite. Echter worden die dan in een Nokia PC Suite formaat opgeslagen volgens mij? Dat wil ik dus niet, want als ik dan PC Suite eraf gooi zijn deze niet meer te openen. En zoals gezegd wil ik ze straks ook weer kunnen importeren met mijn nieuwe Android toestel.
Kort gezegd, is er een applicatie waarmee ik mijn smsjes kan importeren in een formaat waarbij ik niet het programma Nokia PC suite nodig heb. Het mooiste zou zijn wanneer ik de sms'jes daarna ook weer kan inladen met de Android.
Heb al op Tweakers en Google gezocht maar nog niks geschikt kunnen vinden.
Kort gezegd, is er een applicatie waarmee ik mijn smsjes kan importeren in een formaat waarbij ik niet het programma Nokia PC suite nodig heb. Het mooiste zou zijn wanneer ik de sms'jes daarna ook weer kan inladen met de Android.
Heb al op Tweakers en Google gezocht maar nog niks geschikt kunnen vinden.