Toon posts:

Moderating points

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De gemiddelde tweaker surft hier en op tweakers.net nogal rond wat mij opvalt dat er de laatste tijd zeer vreemd gemoderate wordt. Ik zelf heb een react gegeven op dat MSI usb netwerk gebeuren. Als ik dan kijk staat hij op -1 maakt me niks uit is cool dat punten gebeuren maar er zitten er gewoon ziekelijke bij die luk raak zitten te flaimbaiten en te trollen. Zie op dit moment heel veel -1 trollen en baiten en zeker ten onrechte. Denk dat als het zo door gaat de lol voor sommige eraf gaat. Mijn mening is dat er voor zulke "tweakers" iets geblokt moet worden. Zoals maximum trollen of baites. Denk dat de moderating gewoon zo niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Links please om je verhaaltje te onderbouwen. Velen vinden troll en flamebait ook te laag voor een reactie waarin wat gezeikt wordt over }:Os, terwijl het geen forum/hitparade is. Die trollen en flamebaits zijn dus niet onterecht.

Maar op zich geef ik je wel gelijk op het punt dat er hier af en toe een beetje vreemde moddereters rondlopen. Of gewoon normale moddereters met een beetje vreemde bui. Als je melig bent kan ik het best in zien dat je een hele rij flamebaits gaat uitdelen... Alleen: feel the consequences! Geband of ontmodrecht worden zijn dan vaak het (goede) resultaat.

En als laatste: misschien dat je een adje kan overhalen om te kijken of er iemand is die de in deze week meer dan 300 flamebaits/trollen heeft uitgedeeld. En dan even spieken waar hij die op heeft gegeven. Zou toch voldoende moeten zijn om de desbetreffende user naar de eeuwige modvelden te helpen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok het is dus twee zijdig is daar ook niks tegen te doen behalve botjes.