[Win7] Back up bestanden van vista terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Hallo,

Ik heb hier een laptop van HP en daar stond eerst vista business op, nu had ik die nog niet zo lang en kwam ik in aanmerking voor een Windows 7 upgrade en heb die dan ook besteld.

Nu wilde ik die gisteren installeren en had ik eerst met windows back-up een back-up genomen van mijn vista op mijn externe HD. Nadat hij klaar was had ik een clean installatie van Win 7 Pro gedaan en al mijn drivers enzo geïnstalleerd.

Nu wou ik mijn bestanden terug zetten en zie dat het een folder "WindowsImageBackup" is met daarin .vhd bestanden en .XML bestanden.

Ik had even opgezocht met wat ik dit moet openen en bleek dat het windows virtual PC is, als ik virtual PC open en browse naar het bestand kan hij het echter niet openen.

Kan ik op 1 of andere manier mijn bestanden terughalen?

Alvast bedankt!
Mvg

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Windows back-up kent de optie "bestanden vanuit een andere back-up terugzetten". Is dat niet wat je zoekt?

.VHDs zijn virtuele harde schijven, en dat is dan een complete installatie klinkt het.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• eSCe
Eagle Creek schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:59:
Windows back-up kent de optie "bestanden vanuit een andere back-up terugzetten". Is dat niet wat je zoekt?

.VHDs zijn virtuele harde schijven, en dat is dan een complete installatie klinkt het.
Er verschijnt niets in de lijst. Ook niet als ik op vernieuwen druk :s

Dus ik kan niet gewoon folder terugzetten maar moet ook heel vista opnieuw erbij nemen? (als ik het eenmaal operationeel krijg?)

*EDIT*

Ik heb net geprobeerd met een programma 'Gizmo' maar wanneer ik hem probeer te mounten zegt hij dat ik niet bevoegd ben om hem te mounten. En ja ik ben admin op de PC.

Wat ik wel vreemd vind is de andere partitie die ik had van HPRECOVER wel kan mounten en de bestanden zie :s

[ Voor 30% gewijzigd door eSCe op 25-02-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
Ik had de map eens naar mijn interne HD gekopieerd en ik kon wel mounten nu :s
Ik kan nu browsen en kopieren dus het probleem is opgelost!