Help! ik heb voor het eerst een firmware update voor mijn so speaky Hdmi met 640gb schijf uitgevoerd, volgens de instructie het gedowloade bestand MP35.ROM op de schijf gezet, aangesloten op tv en ingeschakeld, vervolgens moet hij opstarten, je drukt op enter en de upgrade zou moeten worden uitgevoerd. Helaas er gebeurt helemaal niets, er komt geen beeld, geen melding van upgrade of iets dergelijks. Apparaat afgekoppeld van tv en via de pc het .rom bestand verwijdert, helaas het apparaat doet niets meer op de tv, voorheen werkte hij prima met uitzondering van soms schokkende beelden, ik dacht dit te verhelpen via een firmware upgrade. Op de site van Dane elec weinig hulp, geen antwoord in de faq's, en het support formulier werkt niet, de submit button resulteert in een 404 error, ook de webmaster geeft geen gehoor wanneer ik die mail over het formulier, heeft iemand eerder problemen gehad met de firmware upgrade waardoor het apparaat alleen nog maar een externe hd is geworden, kostbaar ding voor 640gb
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.