Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vreemde combinatie selectiefilters bij printers

Pagina: 1
Acties:

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:21
Naar aanleiding van Carpento in "A3 (Laser) Printer/Multifunctional voor ..." : in de link die ik daar gebruik ( http://tweakers.net/price...-KDWGKqCM_GvNV9WPan1lrfUF ) geef ik aan dat de printers moeten voldoen aan 'laserprinter' en 'multifunctional' (beide vinkjes staan aan). Dan líjkt het me onlogisch om ook de inktjet-multifunctionals te tonen. Dat zijn tenslotte geen laserprinters.

Denk ik fout of is dit menu gewoon anders bedoeld dan ik het begrijp ?

edit:

Ik zie nu dat je bij de functies ook aan kunt geven dat het ding moet kunnen scannen, kopiëren, etc. Wat heeft het vinkje bij multifunctional dan nog voor zin ? :p

[ Voor 11% gewijzigd door Carpento op 25-02-2010 13:05 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Het menu is een OR, geen AND in de 'sub filters'. Dus je zoekt nu op '(laser of multifunctional) en kleur'. Sowieso staat de Multifunctional tag niet bij alle modellen, dus denk ik dat een filter instelling alla http://twk.rs/cV.3i je meer goed gaat doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kees op 25-02-2010 14:04 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Carpento
Dat het een OR is lijkt me in elk geval 'by design', geen probleem dus. Vind ik hooguit het design wat onhandig, maar het is in elk geval geen bug ;)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Carpento schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:35:
Dat het een OR is lijkt me in elk geval 'by design', geen probleem dus. Vind ik hooguit het design wat onhandig, maar het is in elk geval geen bug ;)
Het is geen bug, en sowieso moet het haast wel een OR zijn, want een product kan eigenlijk bijna nooit 'AND' zijn. Er bestaan geen inkjet printers die ook laser printers zijn, of in een ander geval, geheugen dat ddr2 is AND ddr3, dus wat dat betreft is OR wel een betere keuze. Wat in dit geval onhandig is, is dat de multifunctionaliteit aan het printer type gekoppeld is (en zo te zien ook niet aan alle multifunctionele printers gehangen is)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Carpento
Dat neemt toch niet weg dat ik misschien wel een lijst wil zien met zowel DDR1-geheugen als DDR2-geheugen ?

In feite is 'multifunctional' een beetje een vreemde vogel tussen de verschillende afdruktechnieken, nietwaar ? Te meer daar je in een ander lijstje nog de functionaliteit kunt aangeven :p