htaccess - redirect bij geen specifiek path in de URI

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een meertalige website waar op dit moment 2 Engelstalig homepages op staan, wat natuurlijk niet volgens SEO mogelijk mag zijn. De situatie is als volgt;

www.domein.com (Engelstalig)
www.domein.com/en/ (Engelstalig)
www.domein.com/nl/ (Nederlandstalig)
www.domein.com/es/ (Spaanstalig)

Wat ik nu zou willen is dat wanneer er geen /en/ of /nl/ of /es/ in de volledige URL staat, er geredirect wordt naar www.domein/en/. Ik ben al een tijdje bezig om deze oplossing in de htaccess werkend te krijgen middels RewriteCond en RewriteRule, helaas zonder resultaat. Wie kan mij hierbij helpen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:56:
[...] Ik ben al een tijdje bezig om deze oplossing in de htaccess werkend te krijgen middels RewriteCond en RewriteRule, helaas zonder resultaat. Wie kan mij hierbij helpen?
Laat eens zien dan?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• bindsa
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Waarom maak je niet in de root dus bij www.domein.com een index.php bestandje waar je de volgende code in zet:

PHP:
1
2
3
<?php
Header("Location: http://www.domein.com/en/");
?>

Het zelfde kan ook gedaan worden door META REFRESH en zelfs met JavaScript.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat hij zegt.
Zolang je niet laat zien wat je nu hebt (en wat je geprobeerd hebt) is 't voor ons ook maar gissen naar wat 't probleem kan zijn.

Verder: Waar hoort mijn topic?
PRG >> WSS

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij