Toon posts:

Yamaha Pianocraft micro 330

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben aan het nadenken over de aanschaf van dit product. nu kan ik wel wat reviews zien op www.kieskeurig.nl maar die zijn niet altijd even betrouwbaar. was benieuwd of er tweakers waren die deze set hebben en er wat over kunnen vertellen.
wat ik graag wil weten is of de 20 watt genoeg is voor een huiskamer van ongeveer 25m2?
tevens ook hoe hetgeluid is als je hem hard zet? zit te denken daan de heel toevallig dance cd's die ik heb. of dan de bassen uit de kleine speakers nog wel volstaan.
en of je met de aftandbediening de ipod zou kunnen besturen.
hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

Verwijderd

Topicstarter
niemand die dit systeem kent?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ken het niet, maar ik heb een Yamaha stereoinstallatie, en ben bekend met een aantal van die microsets, o.a. van Denon, Onkyo, Sony, JVC.

Met 20 watt kun je de buren aardig gek krijgen. En jezelf ook als de speakers slecht zijn of de versterker matig.

Over het algemeen zal de speakerset die erbij hoort aangepast zijn op het vermogen van de versterker in de stereoset, althans bij de 'betere' merken. En Yamaha hoort daar wel bij. ;)

Hier staat nog wat info, als je nog iets niet wist.

Heb je 'm niet in een winkel gezien? Daar kun je over het algemeen van alles testen. Waar je hem koopt is daarna jouw eigen inzicht.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Zeer helder geluid en zeker genoeg voor een huiskamer als je het op een fatsoenlijk geluidsniveau wilt houden. Bij de BCC hebben ze hem staan nu tijdelijk met een gratis ipod dock van yamaha erbij.

Verwijderd

Topicstarter
een beetje hard mag de muziek soms wel gaan maar dat is denk geen probleem als ik jullie zo hoor. een ipod dock zit er standaard in aan de bovenkant. dit was bij de 320 niet het geval had ik begrepen.

bedakt voor de reactie. denk dat dit mijn keuze gaat worden