Mobility challenge advertentie

Pagina: 1
Acties:

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Om maar te beginnen: ik heb geen bezwaar tegen advertenties, maar nu begint het me een beetje te veel te worden.

De advertentie onder de header voor de mobility challenge duikt ondertussen op bij iedere pagina die ik bekijk, en dat begint me zo ondertussen zwaar te irriteren. Meer heb ik er ook niet over te zeggen denk ik...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
De advertentie staat vandaag en maandag fixed, daarna zal je hem minder vaak (of helemaal niet meer) zien.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Nou, geweldig :| Voor deze keer blok ik dan maar een keer een advertentie...

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Da's dom, want dan blokkeert T.net je account. ;)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Tja, wie verzint er dan ook om zon grote bewegende advertentie fixed bovenin te zetten... Ondertussen heb ik die advertentie al minstens 100 keer gezien en ook al wat verder gekeken rond die advertorial (het interesseert me geen zak overigens), dus het scheelt alleen een geïrriteerde bezoeker.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Er was er toen ook een van T-mobile, ook zeer irritant...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dcm360 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:43:
Tja, wie verzint er dan ook om zon grote bewegende advertentie fixed bovenin te zetten... Ondertussen heb ik die advertentie al minstens 100 keer gezien en ook al wat verder gekeken rond die advertorial (het interesseert me geen zak overigens), dus het scheelt alleen een geïrriteerde bezoeker.
Dan nog wordt het absoluut niet gewaardeerd als je banners blockt, helemaal niet als nota bene aangegeven wordt dat het alleen vandaag en maandag permanent zichtbaar is. Kijk er dan gewoon omheen. 't Is niet alsof de advertentie over de content heen valt of geluid afspeelt...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:17
Irritante van die advertentie is dat eerst de pagina normaal gerenderd wordt, en daarna alles een stuk naar beneden knalt omdat die advertentie er nog tussen komt.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Tja, tweakers gaat er niet op achteruit, ik ga er op vooruit en meer dan alleen die ene advertentie blokkeer ik echt niet ;) Ik bezoek tweakers heel erg graag, maar deze banner was dat behoorlijk aan het ontmoedigen.

(dus eigenlijk gaat tweakers erop vooruit omdat ik de andere banners nu vaker zal bekijken)

[ Voor 17% gewijzigd door dcm360 op 25-02-2010 14:56 ]

• Martin684
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11-2021
ik vind 'm cool, dankzij ad's blijft tweakers enzo

[ Voor 53% gewijzigd door Martin684 op 25-02-2010 16:52 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

En dan nog een klein dingetje met die ad:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~apkmanni/Lastig.jpg

Hoe kan ik op een normale manier bij dat dropdowntje komen voor de Channels (of hoe jullie dat noemen) wat normaal hoort te verschijnen als je op het 'pijltje' onder het t.net logo klikt?

Ik heb dat normaal verborgen, maar als ik wat over games wil weten (lees: mij verveel ;) ) moet ik refreshen, en heel snel klikken omdat anders die ad er overheen valt.

Of moet ik gewoon minder bibberen als ik het bovenaan aan wil klikken? Ik heb altijd de neiging om te ver door te schuiven met de muis, en dan zit ik in de archieven :+

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

-snip was een rant, na de kroeg en thuis door 8)7 -

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 07:10 . Reden: nu nuchtere blik ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:03:
Maar laten we niet vergeten, Microsoft is door en door evil.
Wat heeft het uitbrengen van, in jouw ogen, slechte producten met evilness te maken?
Ik kijk uit naar de dag dat Apple / Linux een gigantische banner op T.net krijgt.
Als ze betalen... en uiteraard een advertentievoorstel doen dat strookt met onze regels, dan gaan we ze echt niet tegenhouden hoor :)
Via GNU/Linux / *nix, met elke telnet/ssh client ik kan alles: met pine me mail lezen, met tin m'n nieuws, vi of emacs alle configs editten
Ik mag hopen dat je niet via telnet gaat zitten werken op dat onbeschermde mobiele netwerk van je ;) Oh enneuh, ik gok dat de meeste gebruikers (ook van android en maemo) bij voorkeur een grafische client hebben.
En laten we ook niet vergeten Microsoft was eerst anti tcp/ip:
Nou, wat erg... Ze vonden vroeger ook dat 640KB geheugen genoeg was. Novell had, vziw, ook even nodig om door te krijgen dat IPX niks zou worden en IBM's Token Ring zie je nu ook niet zo veel meer terug. Elk groot bedrijf heeft waarschijnlijk wel een paar keer op het verkeerde paard gewed.
hahaha
Je ligt wel enorm dubbel he? Nadeel is wel dat dat soort karakters in je reactie het nog slechter leesbaar maken.

Verwijderd

-snip-

[ Voor 183% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 07:10 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 19:53

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:38:
En ga niet Microsoft lopen verdedigen voordat je je goed in hun geschiedenis verdiept hebt..oordeel niet aan de oppervlakte!! Ja, want ook Hilter en Saddam hadden goede bedoelingen (ja en dat geldt ook in sommige aspecten voor Amerika) !! ai. Ik heb redelijk wat kennis van Biil Gates & Microsoft's geschiedenis, jij ook??
Ik weet in ieder geval dat de beste man Bill heet en kan het ook nog schrijven. Maar je afzeiken over spelfouten is te makkelijk. Je pakken op overduidelijk fanboyisme (of hoe ze dat ook noemen) is ook niet moeilijk, ik hoef maar naar je post history te kijken om te zien dat je elke kans die je krijgt aanpakt om Microsoft the bashen. Je compleet belachelijke vergelijking van Microsoft met een Hitler of Saddam Hussein nodigt ook wel enigsinds uit om je voor lul te zetten. Maar dat is allemaal te makkelijk en schieten we niks mee op. Ik zal het inhoudelijk houden:

Waarom kom je een (al dan niet terechte) klacht over een advertentie vervuilen met je gezwets over hoe slecht Microsoft is? Behalve overduidelijke frustraties over Microsoft luchten, wat is je doel?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Resistor schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:51:
[...]
Of moet ik gewoon minder bibberen als ik het bovenaan aan wil klikken? Ik heb altijd de neiging om te ver door te schuiven met de muis, en dan zit ik in de archieven :+
Dat, of eerst doorklikken naar het forum want daar draait die banner niet ;)

Intentionally left blank

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:32
Ligt het nu aan mij of is dit het enige forum waarbij er bij iedere nieuwe banner een topic geopend wordt om te klagen. Komop mensen, het is geen filantropische instelling. Neem dan een bannervrij abbo ofzo.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Hoe goed is hun mobiele (mobility!) telefoon OS? Volgens velen niet zo heel goed meer, daarom winnen iPhone en Blackberries (en Androids) aan marktaandeel ;) WM staat toch voor fijne mobility ;)

Oh en volgens mij was Windows Marketplace zo'n beetje een van de laatste die openging, terwijl Apple al voorliep... Extreme Mobility, maar ff gemakkelijk en snel een (betaalde!) app downloaden van je mobil(ity) telefoon als je wat moest doen....vanaf je WM zat e r een jaartje geleden nog niet in ;) Op je Apple iPhone klik, klik betaald en geinstalleerd...allemaal extreme mobility he op WM ;)

en nu heb ik al te veel verklapt, ik ga maffen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 22:23 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:22:

en nu heb ik al te veel gezwetst, ik ga maffen :)
Compleet offtopic berichten gepost Only.Holoris. Houd ontopic of hou op.

Daarbij wil ik wel aangeven dat ik de ad nu ook wel gezien heb :)

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 25-02-2010 22:33 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik stel het op prijs als in dit topic gepraat wordt over de Challenge-advertentie en niet wat Microsoft in zijn bestaan heeft gedaan; dat is een discussie die buiten Geachte Redactie hoort. Zodra Hitler bij wordt gebruikt om een eigen standpunt te kracht bij te zetten, dan gaan mijn nekharen rechtop staan.
dcm360 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:55:
Tja, tweakers gaat er niet op achteruit, ik ga er op vooruit en meer dan alleen die ene advertentie blokkeer ik echt niet ;) Ik bezoek tweakers heel erg graag, maar deze banner was dat behoorlijk aan het ontmoedigen.

(dus eigenlijk gaat tweakers erop vooruit omdat ik de andere banners nu vaker zal bekijken)
Dat is een redenering die kant nog wal raakt. Ik kan begrijpen dat een advertentie jou niet zint, maar dat is geen reden om advertenties te weren - ook al is het maar één uiting in dit geval. Als iedereen gaat denken dat Tweakers.net er niet op achteruit gaat als je een advertentie blokkeert, terwijl juist de bezoeker er baat bij heeft als advertenties worden getoond en dus ook worden bekeken, schaadt je dus niet alleen de bezoeker maar ook T.net. Als je een advertentie wil blokkeren dan kan dat via de Aboshop, waar je een abonnement kan afsluiten waarmee advertenties kunnen worden.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Mijn punt blijft echter dat ik na 50 keer die advertentie heus wel gezien heb en het me behoorlijk begint te irriteren. Misschien dat daar ook een keer op ingegaan kan worden, want voor de rest heb ik, zoals ik ook al heb gezegd, geen bezwaar tegen advertenties.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dcm360 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:18:
Mijn punt blijft echter dat ik na 50 keer die advertentie heus wel gezien heb en het me behoorlijk begint te irriteren. Misschien dat daar ook een keer op ingegaan kan worden, want voor de rest heb ik, zoals ik ook al heb gezegd, geen bezwaar tegen advertenties.
Daar is door Daniel op in gegaan. Dat dat niet het antwoord is wat je wil horen moet je zelf weten, maar er is wel degelijk op in gegaan. ;) Dat jij daar weer op in gaat door de banner te blokkeren moet je ook zelf weten, maar wanneer je tegen een schermpje "Je bent gebanned" aan kijkt moet je dan ook niet raar opkijken. :) Het feit dat je überhaupt meteen aangeeft dat je de banner dan wel blokkeert laat eigenlijk al geen ruimte voor discussie meer over...

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 25-02-2010 23:25 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Tja, ik zit wel bijna iedere pageview met die knipperende kerstboomadvertentie die mijn geduld, processortijd en beeldruimte aan het verspillen zijn en als er dan doodleuk wordt gezegd dat ik me er nog wat dagen aan mag lopen irriteren, zal jij dat dan leuk vinden? Ook ik probeer hartstikke mijn best te doen om het hier gezellig te houden en mee te helpen in de community hier, maar als ik daar tegenover iedere pagina zon kerstboom krijg...
Ook zie ik zo snel niet in wat een ban nu veranderd ten opzichte van die advertentie, in die tijd doe ik helemaal niets voor tweakers en ik ben dan ook nog van de advertentie verlost ook. En nogmaals, ik heb absoluut geen bezwaar tegen advertenties, zolang ze maar niet dagenlang bovenaan mn scherm staan te knipperen. En dat is en nu juist wel aan de hand.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dcm360 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:37:
[...] zolang ze maar niet dagenlang bovenaan mn scherm staan te knipperen. En dat is en nu juist wel aan de hand.
Dagenlang? Vandaag (dus nog 20 minuten vanaf nu) en dan maandag nog. Daarbij zijn ook hele delen van Tweakers.net verschoont van die advertentie. Helaas moet hier de schoorsteen ook roken...

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Nu heb ik een beetje het idee dat ik me volgens mij wel erg druk heb gemaakt om slechts een paar pixeltjes... In ieder geval scheelt het op een pc zonder Flash player al een berg, dus dat doe ik morgen dus ook maar op de andere pc's.
In ieder geval bedankt voor het reageren iedereen (hoewel bepaalde betogen niet nodig geweest waren...), en misschien klik ik morgen per ongeluk wel op de aboshop ;)

Verwijderd

-gesnipt was een rant, na de kroeg en thuis door *O* 8)7 -

sorry guys

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 07:11 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

crisp schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:40:
[...]

Dagenlang? Vandaag (dus nog 20 minuten vanaf nu) en dan maandag nog. Daarbij zijn ook hele delen van Tweakers.net verschoont van die advertentie. Helaas moet hier de schoorsteen ook roken...
Je weet dat de banner al sinds 15 februari online staat? Dus ja, dagenlang.
Daarnaast vandaag en maandag fixed is niet dat ie het hele weekend niet te zien is. Tenzij er een cap op ip, user of cookie op zit.

Ik heb zelf zeer weinig problemen met banners, hier op tweakers.net, tenzij ze teveel processortijd innemen, in beeld springen, of zoals nu een combinatie van fel oranje, knipperen en fixt op de site.

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 26-02-2010 08:48 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1