Ik zit met een best wel groot probleem..
Mijn pc (Specs onderaan) start niet meer op nadat ik gisteravond een branderige geur rook vanuit mijn pc.
Ik kon echter niet herleiden waar deze geur vandaan kwam..
Gister begon hij raar te doen door op een stabiel lijkende overclock (8.5 x465) met de volgende settings:
Vcore 1.46 BIOS
Pll 1.5
FSB 1.4
NB 1.4
GTL's AUTO
De pc viel opeens uit. Hierna heb ik hem weer opnieuw opgestart en hij draaide weer vrolijk een x aantal uur.
Echter start hij vandaag niet meer op, Of hij geeft geen beeld, Of hij valt na een tijdje uit (2-3Min)
Nou heb ik het volgende al getest:
CMOS CLEAR: Geen resultaat.
Geheugen vervangen door ander geheugen: Geen resultaat.
Andere CPU erin gehad, e6600, ook Geen resultaat.
1 Geheugen Bankje van 1 gb erin, Ook geen resultaat.
Ik zit zelf te denken aan het moederbord of de voeding..
Angezien de e6600 cpu wel werk in een ander mobo.
Echter kan ik daar de q9550 niet op testen omdat de bios versie deze nog niet ondersteund..
SPECS:
Recom 550Watt
Asus p5k
Intel 9550/E660
Ausu 8800gt
2x2 GB & 2 x 1 GB Kingston 800 mhz. (Heeft ong 2-3 maand op 930 mhz 1.8 stabiel gedraait.)
Iemand advies? Ik zit zelf te denken om ff een testvoeding ergens weg te halen..
Want als het aan t moederbord ligt ben ik ban dat de rest ook kapot is:(
Mijn pc (Specs onderaan) start niet meer op nadat ik gisteravond een branderige geur rook vanuit mijn pc.
Ik kon echter niet herleiden waar deze geur vandaan kwam..
Gister begon hij raar te doen door op een stabiel lijkende overclock (8.5 x465) met de volgende settings:
Vcore 1.46 BIOS
Pll 1.5
FSB 1.4
NB 1.4
GTL's AUTO
De pc viel opeens uit. Hierna heb ik hem weer opnieuw opgestart en hij draaide weer vrolijk een x aantal uur.
Echter start hij vandaag niet meer op, Of hij geeft geen beeld, Of hij valt na een tijdje uit (2-3Min)
Nou heb ik het volgende al getest:
CMOS CLEAR: Geen resultaat.
Geheugen vervangen door ander geheugen: Geen resultaat.
Andere CPU erin gehad, e6600, ook Geen resultaat.
1 Geheugen Bankje van 1 gb erin, Ook geen resultaat.
Ik zit zelf te denken aan het moederbord of de voeding..
Angezien de e6600 cpu wel werk in een ander mobo.
Echter kan ik daar de q9550 niet op testen omdat de bios versie deze nog niet ondersteund..
SPECS:
Recom 550Watt
Asus p5k
Intel 9550/E660
Ausu 8800gt
2x2 GB & 2 x 1 GB Kingston 800 mhz. (Heeft ong 2-3 maand op 930 mhz 1.8 stabiel gedraait.)
Iemand advies? Ik zit zelf te denken om ff een testvoeding ergens weg te halen..
Want als het aan t moederbord ligt ben ik ban dat de rest ook kapot is:(