Upgrade 32bits beta naar windows 7 64bit*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben nieuw hier, en dacht laat ik maar meteen iets vragen. :)
Ik heb ergens in Juni de Beta versie van windows gedownload en geïnstalleerd op mijn laptop (32 Bits-versie) dat dus geldig is t/m 29 februari.
Nu heb ik de upgrade CD-gekocht om naar een volwaardige versie van windows 7 te upgraden (64 bits-versie).
En dan nu mijn vraag, hoe kan ik upgraden? Ik heb hier namelijk zowat geen ervaring mee, ik weet totaal niet wat ik moet doen. Ik heb iets gelezen over een clean install? Wat is dat en kan dat met een upgrade CD? Of moet ik eerst bijvoorbeeld Vista (64 bits-versie) erop zetten en dan upgraden met de Upgrade-CD?

Alvast bedankt.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Upgraden van 32bit naar 64bit is niet mogelijk. Dat wordt een herinstallatie.

Waarschijnlijk hoef je niet Vista er eerst op te zetten, probeer gewoon met de upgrade DVD te installeren, lukt dat niet, kan je altijd nog Vista er eerst op zetten.

[ Voor 52% gewijzigd door Gé Brander op 25-02-2010 11:53 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
@ c70070540 en Notna

Bedankt voor de snelle reactie. Nu heb ik nog twee vraagjes. Als het dus niet lukt om te installeren met de upgrade CD en het dus nodig is om het via Vista te doen, is het dan van belang dat die versie van vista 64 bits is? En dan mijn laatste vraag: Hoe voer je een clean install uit?

EDIT: laaste vraag had ik gwn moeten googlen (sorry)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 12:21 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®