KPN Snelheidsverhoging/Glasvezel 1 maart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Heeft iemand de brief nog met de wijzegingen?

vooral wat er qua gold wijzigd het schijnt dat eredivisie live verdwijnt uit dit pakket en hd hiervoor in de plaats komt? is dit waar

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
bartburg schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:09:
Heeft iemand de brief nog met de wijzegingen?

vooral wat er qua gold wijzigd het schijnt dat eredivisie live verdwijnt uit dit pakket en hd hiervoor in de plaats komt? is dit waar
Zojuist een brief gekregen, met prijs wijzigingen. Snelheidswijzigingen gaan voor mij niet op :?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• bartburg
maar verdwijnt eredivisie live nu wel of niet uit het gold pakket?

• Fanatix
  • Nu online
Kijk en oordeel zelf
Basispakket

* De maandelijkse abonnementskosten gaan van € 9,95 naar € 10,-.
* Vanaf 1 april 2010 kunt u via Programma Gemist programma's van Nederland 1, 2 en 3 van gisteren en vandaag in plaats van maximaal 10 dagen geleden terugkijken. Wilt u programma's van langer geleden blijven terugkijken? Dat kan bij het Pluspakket, waarbij de terugkijktermijn 10 dagen blijft.
* In maart kunt u de hele maand gratis SBS Gemist uitproberen, met programma's van SBS 6, Net 5 en Veronica.
* Uiteraard kunt u gewoon blijven kijken naar de 53 digitale zenders.

Pluspakket

* De maandelijkse abonnementskosten gaan van € 7,50 naar € 10,-.
* U hebt voortaan toegang tot SBS Gemist. Daarmee kunt u alle programma's van SBS 6, Net 5 en Veronica van maximaal 10 dagen geleden terugkijken.
* Vóór de zomer zal ook RTL Gemist beschikbaar komen in het Pluspakket, met de zenders RTL4, 5, 7 en 8.
* Uiteraard kunt u in het Pluspakket blijven kijken naar 42 extra tv-zenders in digitale beeldkwaliteit.

Eredivisie Live

* De maandelijkse abonnementskosten gaan van € 9,95 naar € 12,50.

Nieuw bij KPN: Sport1

* Sinds kort is ook het Sport1-zenderpakket verkrijgbaar via Interactieve TV.
* Met Sport1 kunt u via 6 kanalen, 24 uur per dag, genieten van topsport uit binnen- en buitenland. Kijk rechtstreeks naar alle topwedstrijden uit de belangrijkste Europese voetbalcompetities en beleef andere topsporten zoals tennis, hockey en golf alsof u erbij bent.
* De maandelijkse abonnementskosten bedragen € 12,50.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Wij hebben een brief van KPN liggen, mn pa heeft alleen 'geen tijd' om hem open te maken. En ik zit liever niet in andermans post :P. Zal het morgen wel even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Bartske schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:53:
Wij hebben een brief van KPN liggen, mn pa heeft alleen 'geen tijd' om hem open te maken. En ik zit liever niet in andermans post :P. Zal het morgen wel even laten weten.
Die "brief" hebben wij ook gehad ondanks dat we geen klant meer zijn bij kpn. Er staan alleen wat tariefswijzigingen in en verder niets. Het verhaal over snelheidsverhogingen klopt, maar(!) is en uitgelekt verhaal. Op ons forum heeft Webcare al aangegeven dat deze snelheidsverhoging eraan zit te komen..

Bassis was 3 en word 8. extra was 8 word 16, en premium was 20 en word 40mb.

Groet Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:38
Voor de mensen die (net als ik) HetNet hebben, en zich afvroegen of we ook geluk hebben:
Geachte heer Krol,

Naar aanleiding van uw vraag over de betreffende snelheidsverhoging kunnen wij u als volgt informeren:

Indien u besluit uw oude abonnement te behouden zal de snelheidsverhoging niet van toepassing zijn op uw abonnement.

Indien u besluit over te stappen op een nieuw abonnement op Internet van KPN zal de snelheidsverhoging wel van toepassing zijn op het abonnement.

Voor meer informatie verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de telefonische ingang van de ADSL Helpdesk via 0900-0244 (EUR 0,10 per minuut, dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur).

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
:(

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
marcel23456 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:12:
[...]

Die "brief" hebben wij ook gehad ondanks dat we geen klant meer zijn bij kpn. Er staan alleen wat tariefswijzigingen in en verder niets. Het verhaal over snelheidsverhogingen klopt, maar(!) is en uitgelekt verhaal. Op ons forum heeft Webcare al aangegeven dat deze snelheidsverhoging eraan zit te komen..

Bassis was 3 en word 8. extra was 8 word 16, en premium was 20 en word 40mb.

Groet Marcel.
Ik ziet het idd, wat wel vreemd is is dat in die brief een code staat vermeld waar je op www.kpn.com/uwwijzigingen kunt kijken wat de wijzigingen voor jou zijn. Daar zie ik echter alleen maar wijziginen voor bellen en de algemene voorwaarden staan. Maar ik begrijp dus dat het 'geheim' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik zie net in de Nieuwsbrief dat ze vanaf 1 april de algemene internetsnelheden omhoog gaan doen.

Huidig vanaf april
- Basis tot 3 Mb/s tot 8 Mb/s
- Extra tot 8 Mb/s tot 16 Mb/s
- Premium tot 20 Mb/s tot 40 Mb/s

http://www.kpn.com/prive/...0&SP_RID=NDcwMjM1Mjc1NwS2

Ik ben benieuwd of het gaat lukken.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
zag het trouwens zie ik ook dat het glasvezel webportaal is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 12:16
ik heb nog een oud planet account, wij gaan gelukkig van 8 mbit naar 16 mbit! Maar nu heb ik nog een redelijk antieke modem, volgens mij heb ik dan een nieuw modem nodig als ik gebruik wil maken van die 16 mbit.... of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasterr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-03-2024
-krekel- schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:53:
ik heb nog een oud planet account, wij gaan gelukkig van 8 mbit naar 16 mbit! Maar nu heb ik nog een redelijk antieke modem, volgens mij heb ik dan een nieuw modem nodig als ik gebruik wil maken van die 16 mbit.... of heb ik dat mis?
Dat lijkt er wel op idd in de specs staat up to 8mbit, dus wss krijg je tzt ook wel een nieuw modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Thomasterr schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 00:58:
[...]

Dat lijkt er wel op idd in de specs staat up to 8mbit, dus wss krijg je tzt ook wel een nieuw modem
Reken er maar niet op dat je zomaar een nieuw modem gaat krijgen. Je zult er of zelf een moeten kopen of moeten gaan bellen met KPN en hopen dat je een aardige medewerker aan de telefoon krijgt die bereid is je een nieuw modem toe te sturen (waarschijnlijk met als tegenprestatie dat je een nieuw contract voor 1 of 2 jaar krijgt).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -krekel-
hmmmzz.... ik zie het wonder niet zo snel gebeuren dat KPN ons een nieuw modempje gaat geven. Gelukkig heb ik deze 3com router / modem nog in de kast liggen. Volgens mij gaat dat wel werken. Zo niet, kan ik altijd nog bij KPN gaan zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Dit zou betekenen dat kpn opeens weer een keuze wordt voor internet met 35p/m voor 16mb/1mb.

Wat ik mij nu wel afvraag is hoe zij technisch 40mb gaan leveren, heeft iemand daar een linkje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Iemand enige idee wat er gaat veranderingen aan de snelheden KPN glas? Worden de snelheden synchroon of veranderd er voorlopig nog niks?

nieuws: KPN voorziet glasvezelabonnement van symmetrische snelheden

Ik kan geen exacte datum vinden, alleen 2e kwartaal 2010.

@hierboven: ik gok via vdsl?

http://tweakers.net/archieven/?keyword=vdsl

[ Voor 58% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-03-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -krekel-
Mafketel schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:08:
Dit zou betekenen dat kpn opeens weer een keuze wordt voor internet met 35p/m voor 16mb/1mb.

Wat ik mij nu wel afvraag is hoe zij technisch 40mb gaan leveren, heeft iemand daar een linkje voor?
Volgens mij was KPN bezig met VDSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Van de vdsl2 test was ik inderdaad op de hoogte, maar wat ik meer bedoelde is een connectie naar de snelheidsverhogingen in april.

De gegevens zijn wat summier en als er een succesvolle landelijke implementatie van vdsl2 aan zit te komen dan verwacht je wat meer jubel berichten. Dat is toch wel een behoorlijke vooruitgang zeker als je bedenkt dat er nog dslam's op adsl1 draaien.

Ook vraag ik mij af wat de upload snelheden worden bij diverse vergelijkingssites spreken ze over 16/2 en 40/3 maar bij de website van kpn niet.

linkje van tweakers gevonden
nieuws: KPN start in april met 40Mbps-aansluitingen via vdsl2

[ Voor 15% gewijzigd door Mafketel op 09-03-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb hier internet van HetNet, maar dat is onlangs overgegaan in KPN. Krijg ik dan ook verdubbeling van de snelheid of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tk55 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:36:
Ik heb hier internet van HetNet, maar dat is onlangs overgegaan in KPN. Krijg ik dan ook verdubbeling van de snelheid of niet?
Hetzelfde hier.. Ik heb contact gehad met de kpn klantenservice. Het antwoord is nee, hiervoor moet je een nieuw contract aangaan bij kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus voor VSDL(2) heb je ook een nieuwe modem nodig? Hoe gaan ze dat met al die premium gebruikers doen dan, krijgen die een (gratis) nieuwe modem? Of wat is ik van mijn extra paket nou wil upgraden naar premium vanaf het moment dat de snelheidsverhoging is doorgevoerd, krijgen wij dan ook een (gratis) nieuwe modem?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:19:
Dus voor VSDL(2) heb je ook een nieuwe modem nodig? Hoe gaan ze dat met al die premium gebruikers doen dan, krijgen die een (gratis) nieuwe modem? Of wat is ik van mijn extra paket nou wil upgraden naar premium vanaf het moment dat de snelheidsverhoging is doorgevoerd, krijgen wij dan ook een (gratis) nieuwe modem?
KPN levert al een tijdjde de TG789vn, deze ondersteund ook VDSL2. Ze gaan er dus vanuit dat veel mensen geen nieuw modem nodig hebben. Maar, ik denk eigenlijk dat ze er niet zo bij stil hebben gestaan dat er ook een hoop premium klanten met een ouder modem zijn. Ik denk iig niet dat ze deze klanten zomaar een nieuw modem gaan sturen.

XS4ALL heeft wel een modem uitgekozen voor hun VDSL2 aanbod, maar het gaat nog wel even duren voordat zij deze kunnen leveren. Bij XS4ALL moet immers wel elke klant een nieuw modem krijgen. Er zal wel weer een contractverlenging aan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:27
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:22:
[...]

Hetzelfde hier.. Ik heb contact gehad met de kpn klantenservice. Het antwoord is nee, hiervoor moet je een nieuw contract aangaan bij kpn.
Flauw zeg. Maar eens kijken of Ziggo en Tele2 dan interessanter zijn. Niet de beoogde reactie die KPN verwachte waarschijnlijk. Zag wel dat onze telefooncentrale sinds vorige week ineens ADSL2 snelheden aan zou kunnen. Dus er zit beweging aan KPN zijde.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Chocovla schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:40:
[...]

Flauw zeg. Maar eens kijken of Ziggo en Tele2 dan interessanter zijn. Niet de beoogde reactie die KPN verwachte waarschijnlijk. Zag wel dat onze telefooncentrale sinds vorige week ineens ADSL2 snelheden aan zou kunnen. Dus er zit beweging aan KPN zijde.
Waar kun je dit zien? of je centrale de nieuwe snelheden aan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma®tin
  • Laatst online: 12:43

Ma®tin

Hallo

bartburg schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:46:
[...]

Waar kun je dit zien? of je centrale de nieuwe snelheden aan kan
Klik

🔆Vanmeerzon 18400wp 🔥Panasonic WP 💦Ariston WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig hoe het zit met KPN internet plus bellen 1.5 mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Laatst online: 15:14
Niet echt een betrouwbare site,een paar jaar geleden kon je gewoon bij elke centrale neerzetten of ie geupgrade was,terwijl dit misschien niet zo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Chocovla schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:40:
[...]

Same here. Ik zat toevallig laatst te kijken en bij Online heb ik 4-8mbit (20mbit abo) en goedkoper bellen voor €30 in de maand -- hetzelfde ben ik nu bij de KPN kwijt. Ik ga maandag wel even bellen of ze m'n internet willen upgraden (is nu 1.5mbit) en anders ben ik weg bij ze. Verwacht niet denderend veel van Online, maar 't zal allicht sneller zijn dan wat ik nu heb. Daarnaast is de upload bij Online 1Mbit, heb nu 0.25 en de nieuwe (en oude) KPN-snelheden zijn 0.5.

Edit: nvm KPN bellen. Online is per maand 25 ipv 30, download is gelijk, upload is sneller. Ik vind het mooi, ik ben weg bij KPN...

[ Voor 13% gewijzigd door Punksmurf op 15-03-2010 10:26 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:36
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:22:
[...]

:( Wat een stelletjes misselijke eikels daar bij de kpn zeg... Ik krijg notabene van HUN de rekening voor m'n abbo (ex-HetNet) en ik heb zelfs een schriftelijke bevestiging dat zij het abbo hebben overgenomen. En dan nu niet in aanmerking komen voor de verhoging!? Bah....

Nog even het mailtje opgezocht:

Geachte heer XXXX,
Wij willen u als klant als eerste informeren over belangrijke ontwikkelingen bij Het Net. Uw provider krijgt namelijk binnenkort een nieuwe naam: KPN. Sinds de oprichting in 1999 is Het Net al onderdeel van KPN, dus helemaal vreemd is het niet. U kunt ook gewoon blijven vertrouwen op de service die u van ons gewend bent.
Als gevolg van de naamswijziging verandert er voor uw internetaansluiting niets:
• Uw e-mailadres blijft hetzelfde
• Uw abonnement blijft hetzelfde
• U blijft hetzelfde betalen
U hoeft zelf niets te doen. U kunt gewoon blijven internetten. Wij zorgen ervoor dat u van de naamswijziging zo min mogelijk merkt en optimaal van onze dienstverlening gebruik kunt blijven maken.
Zodra het zover is, ontvangt u van ons een brief. Wilt u nu al meer weten of hebt u vragen over de naamswijziging, kijk dan op www.hetnet.nl/naamswijziging.
Met vriendelijke groet,
Koen Cluistra
Manager Het Net

Met andere woorden; ik heb een abbo bij kpn en ik laat het hier niet bij zitten. Dat wordt weer een leuke briefwisseling....

[ Voor 51% gewijzigd door Ferret op 14-03-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Ze hebben Eredivisie live uit het Goud pakket gehaald en HD pakket (10 euro) toegevoegd aan dit pakket.
Zilver heeft dit niet maar daar betaal je dan ook 15 euro minder voor.
Kun je van Goud terug naar Zilver zonder consequenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Volgens KPN is het niet mogelijk om het Internet abonnement te wijzigen
van ADSL Extra (8Mbit/1Mbit) naar Premium (20Mbit/1Mbit) als je momenteel beschikt over ADSL over ISDN (Annex B)...
Premium snelheden (geldt ook voor de komende VDSL2 snelheden) kunnen alléén worden behaald bij standaard Annex A DSL (POTS)
Kan iemand mij vertellen of dat ook echt waar is en zo ja, waarom precies kan het dan niet? Komt 't omdat bij ISDN al teveel v/d bandbreedte in gebruik is doordat er standaard 4 lijnen worden geleverd?

[ Voor 8% gewijzigd door PaulX op 15-03-2010 16:52 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
PaulX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:40:
Volgens KPN is het niet mogelijk om het Internet abonnement te wijzigen
van ADSL Extra (8Mbit/1Mbit) naar Premium (20Mbit/1Mbit) als je momenteel beschikt over ADSL over ISDN (Annex B)...
Premium snelheden (geldt ook voor de komende VDSL2 snelheden) kunnen alléén worden behaald bij standaard Annex A DSL (POTS)
Kan iemand mij vertellen of dat ook echt waar is en zo ja, waarom precies kan het dan niet? Komt 't omdat bij ISDN al teveel v/d bandbreedte in gebruik is doordat er standaard 4 lijnen worden geleverd?
In principe zijn er binnen de VDSL2 standaard ook band plans die ISDN ondersteunen. Zo ontzettend groot is het verschil trouwens ook niet; ISDN snoept nauwelijks wat van het spectrum af. Wellicht dat KPN er onderhand gewoon geen zin meer in heeft om ISDN voor particulieren te ondersteunen.

Er is echter wel een mogelijke reden waarom ze geen ISDN willen ondersteunen, en dat is als ze de 3 mbit upload volledig aan het begin van het spectrum indelen. Bij VDSL2 is een 'extended upload band' mogelijk, precies hetzelfde als bij ADSL2+ Annex M. Dit werd in Nederland wegens overspraak (blabla) niet toegepast, maar als KPN elke klant op dit profiel overzet, zou het moeten kunnen. Dit zou ook betekenen dat mensen op de langere afstand (2-3 km) meer upload kunnen krijgen omdat de bits aan het begin van het spectrum zitten. Misschien dat daarom hun Extra abonnement straks 2 mbit upload krijgt.

Overigens is dit geheel speculatie, geen idee of het ook echt zo is. En sowieso verklaart dit natuurlijk niet waarom klanten met Extra (en waarschijnlijk ook meer upload) nog wel ISDN mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveran
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Ferret schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:34:
[...]

:( Wat een stelletjes misselijke eikels daar bij de kpn zeg... Ik krijg notabene van HUN de rekening voor m'n abbo (ex-HetNet) en ik heb zelfs een schriftelijke bevestiging dat zij het abbo hebben overgenomen. En dan nu niet in aanmerking komen voor de verhoging!? Bah....

Nog even het mailtje opgezocht:

Als gevolg van de naamswijziging verandert er voor uw internetaansluiting niets:
• Uw e-mailadres blijft hetzelfde
Uw abonnement blijft hetzelfde
• U blijft hetzelfde betalen

Met andere woorden; ik heb een abbo bij kpn en ik laat het hier niet bij zitten. Dat wordt weer een leuke briefwisseling....
Je hebt een abonnement met HetNet afgesloten. Ook al veranderd de naam/moederbedrijf van je provider, die afspraken blijven gelijk. Je kan niet de zogenaamde 'service' van KPN verwachten voor het 'prijsje' van HetNet.

Natuurlijk kom jij ook in aanmerking voor die verhoging, als je maar een origineel product van hen afneemt. Mijn vader neemt nog steeds een 300 kb/s abbo via hccnet ->hetnet -> KPN voor iets van 10 euro. Die verwacht ook geen snelheidverhoging naar 8 mbit
Guere schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:14:
[...]

Er is echter wel een mogelijke reden waarom ze geen ISDN willen ondersteunen, en dat is als ze de 3 mbit upload volledig aan het begin van het spectrum indelen. Bij VDSL2 is een 'extended upload band' mogelijk, precies hetzelfde als bij ADSL2+ Annex M. Dit werd in Nederland wegens overspraak (blabla) niet toegepast, maar als KPN elke klant op dit profiel overzet, zou het moeten kunnen. Dit zou ook betekenen dat mensen op de langere afstand (2-3 km) meer upload kunnen krijgen omdat de bits aan het begin van het spectrum zitten. Misschien dat daarom hun Extra abonnement straks 2 mbit upload krijgt.

Overigens is dit geheel speculatie, geen idee of het ook echt zo is. En sowieso verklaart dit natuurlijk niet waarom klanten met Extra (en waarschijnlijk ook meer upload) nog wel ISDN mogen hebben.
De eerste IPB klanten hebben een SIemens of Speedtouch 780 modem gekregen. Deze waren voor zowel POTS als ISDN. Echter, op dit moment zijn de nieuwste modems die bij KPN geleverd worden, de 787 en 789, die geschikt zijn voor vdsl2, alleen maar in de smaak POTS. Waarom weet ik niet. Volgens de website van Speedtouch is bijv. de Tg789 wel beschikbaar voor ISDN.
• VDSL2 compliance, up to 17 MHz profiles (POTS/ISDN)
bron: [url="Dhttp://www.speedtouch.nl/docs/Datasheets/TG789vn_Datasheet.pdf"]Datasheet Speedtouchsite[/url]

[ Voor 7% gewijzigd door Deveran op 16-03-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Guere schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:14:
[...]
Van die 3mb en 2mb kan ik nog steeds niets vinden op de kpn website alleen op de andere adsl vergelijk websites.
Weet jij hier nog meer vanaf of komt jouw info van de adsl vergelijk sites?

p.s. ik heb wel aan de adsl vergelijk sites de vraag gesteld maar nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Van die 3mb en 2mb kan ik nog steeds niets vinden op de kpn website alleen op de andere adsl vergelijk websites.
Weet jij hier nog meer vanaf of komt jouw info van de adsl vergelijk sites?

p.s. ik heb wel aan de adsl vergelijk sites de vraag gesteld maar nog geen antwoord gehad.
KPN heeft officieel nog niets laten weten, maar er is wel een en ander uitgelekt. Op een forum liet een werknemer van KPN weten dat er ook meer upload komt. Ook in het tweakers nieuwsbericht stond meer upload in de tabel, maar misschien is dat juist van die ene bron afkomstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Kijk dat is al iets duidelijker vanuit de kpn ;)

merci voor de link, de kpn medewerker bevestigt zelfs nog een maal extra dat het 2mb c.q. 3mb wordt.
Nu moet ik toch eens goed over gaan nadenken, of ik niet overstap.... betaal nu bijna hetzelfde en haal door steeds meer overspraak nu nog maar 10mb/1mb en ik kwam van 14mb af.
Door vdsl in de wijkkast zou ik dan bij de kpn bijna gegarandeerd 16mb/2mb krijgen.

Eerst maar even kijken hoe het afloopt bij een recentelijke nieuwe aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
iemand al iets vernomen van de snelheids verhoging die werd aangekondigd?
ikzelf nog niet in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Vandaag zonder dat ik het wist en om gevraag had, nieuwe modem onvangen de TG789, had de TG787.

Gebeld naar de KPN, waarom, omdat U hogere snelheid krijgt, leuke verrassing.

Moet wel de oude modem terug sturen(gratis-antwoordnr.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ouders hebben vorige week woensdag een brief gekregen dat we naar 8 mbit gaan voor 25 euro/maand. upload van 1 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brommer1 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:14:
Vandaag zonder dat ik het wist en om gevraag had, nieuwe modem onvangen de TG789, had de TG787.

Gebeld naar de KPN, waarom, omdat U hogere snelheid krijgt, leuke verrassing.

Moet wel de oude modem terug sturen(gratis-antwoordnr.).
Heb je een premium abonnement? Ik las ergens dat de TG789 wel vdsl2 geschikt is, in tegenstelling tot de TG787..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:27:
[...]

Heb je een premium abonnement? Ik las ergens dat de TG789 wel vdsl2 geschikt is, in tegenstelling tot de TG787..
Nee, ik had alleen een snelheids verhoging aangevraag, van 4Mb naar 16 Mb, dat gaat 27 april in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:27:
[...]

oke, nou dan ben ik benieuwd wanneer mijne gedaan word, of wanneer ik een nieuw modem krijg. :|
Pagina: 1