[windows 7] browserkeuzemenu

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Sinds enkele dagen is er een update uit om de browser te kiezen. Als je de update heb geinstalleerd krijg je een hele resem browsers, en dan kan je er 1tje installeren.
Allemaal goed en wel, druk je op het installeren knopje, dan gebeurt er gewoon niets...
Ik gebruik ie7, zelfs al kies ik dan ie7 om te 'installeren', gaat nog altijd niet.

Dat browserkeuzemenu werkt eingelijk volledig niet, wil je op een link klikken voor meer informatie, je raadt het al...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
crazyheinz schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:03:
Sinds enkele dagen is er een update uit om de browser te kiezen. Als je de update heb geinstalleerd krijg je een hele resem browsers, en dan kan je er 1tje installeren.
Allemaal goed en wel, druk je op het installeren knopje, dan gebeurt er gewoon niets...
Ik gebruik ie7, zelfs al kies ik dan ie7 om te 'installeren', gaat nog altijd niet.

Dat browserkeuzemenu werkt eingelijk volledig niet, wil je op een link klikken voor meer informatie, je raadt het al...
Volgens de topic titel gebruik je Windows 7, maar je gebruikt IE7? Dat lijkt me heel erg stug aangezien Windows 7 out of the box geleverd wordt met IE8. Kun je hier wat duidelijkheid over scheppen?

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Wellicht dat daar ook het probleem zit ;).

Welke taal is jouw Windows-versie eigenlijk? (Je bent Belg?)

[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 27-02-2010 23:02 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Het probleem is er enkel bij gesysprepte systemen, oplossing is het webadres te kopieren en te openen in een ander venster, dan nog eens klikken op installeren, pop ups toelaten en pas dan gaat het...
Had me mistypt, moest ie8 zijn uiteraard :)